instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

12 Mar

gaya Abang nak gi sekolah agama

Author:lizz

minggu lepas..

Abang bila nak gi sekolah agama,

sempat mami amik gambo..gigihkan…

memula pergi memang smart gayanya…

segalanya putih bersih..

13093831003 30f3fed3fc o gaya Abang nak gi sekolah agama

meh fokus sikit nengok anak teruna saya sorang nih..

senyum kemain..

13094004014 92943f3d91 o gaya Abang nak gi sekolah agama

balik petang yang putih jadi belacan kalernyer..

songkok tu termasuk sakali..

@@@@

pixel gaya Abang nak gi sekolah agama

18 Responses to “gaya Abang nak gi sekolah agama”

  1. fiza says:

    samalah anak sy..pergi baju kemain bersih kan blik ptg hitam siku dan lutut..kemain nkkena sental..hehe

  2. Hehe..jadi belacan kalernye ye…sweet jer senyum tu… :)

  3. amirah says:

    soleh sangat rupa dak abang….kaler belacan? mcm pink belacan tu ye liz..hihi

  4. babypose says:

    Sportingnya dia, posing sambil senyum untuk mama. Main apa abang sampai baju berrtukar warna tu :)

  5. Adyna says:

    Sempat abg posing hihi

  6. Nafira says:

    hehehehehe… bila baca n3 Lizz nih.. terasa dekat pulak masalah kita mak2 nih kan~
    samaaaaa sgt dgn Anis!
    balik sekolah baju mcm belacan. nak menangis maknye mengenangkan baju dia tuh. hahahaha
    sabar jer lah kan~

  7. Falsya says:

    Senyum meleret abang bile mami amek gambo..;)

  8. Fiza Rahman says:

    Handsome ☺

    Sama lah lizz. Siku baju, vontot seluar ngan lutus sluar habis hitam legam. Memang nak kena menyental hari².

  9. Hafizul says:

    Haha..pergi belajar agama ke pergi bermain???anak-anak memang macam ni kan..aktif sangat..hehe

  10. cik puan says:

    kohkohkoh…biase lah tu kak liza…kene rendam gune clorox lah jawab nya…hihihi

  11. Zaza says:

    hehe standard lah anak lelaki Lizz
    Si Danish pun sama.. rasa nak gigit2 je telinga dia.. kita ni punya lah berpesan kat dia jgn kotorkan baju & kasut.. tapi bila balik tengokkkkkkk serupa belacan jugak.. Gggrrrr

  12. Mizz Aiza says:

    aiza kecil dulu macam tu juga lizz.. selalu maka aiza membebel sebab teruk dia kena basuh.. hehe..

  13. IntaNBerliaN says:

    hihiii biasalah kan budak2.. warna putih plak tu kan, cpt nmpak kotor

  14. mummydearie says:

    Kalau tak belacan, bukan anak lelakilah namanya Lizz. Anak saya menyalahkan kelas agama kalau kasutnya kotor sebab kena buka kasut masa kelas agama. Kalau baju kotor, salah makanan yang Mommy bekalkan. Tak pernahnya salah diri sendiri. Napa ek baju sekolah mesti putih? Kalau kaler lain kan best sikit. Senang kerja mak-mak membizi macam kita ni !

  15. okje says:

    Amboi abang….mcm pencetus Ummah dah tu hehe…

    Eh? songkok pun kena warna putih yeh Lizz…kat sini wrna hitam….

  16. ietams says:

    hahaha..
    sama lah dgn anak saya.
    pagipagi kemain putih..
    masa balik.. habis semua kepamm

  17. anies says:

    hakikat bila bdk2 pakai bj warna putih ;-)

  18. puan kutu says:

    anak lelaki cmni la..aiman pun sama macam abg uwais..tu kafa pakai baju melayu warna biru pun boleh jadi perkasam..klu putih macam abg uwais ni tak taulah..songkok pun kemain masam bau..


Leave a Reply

Current day month ye@r *