instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

28 Oct

Hadiah harijadi abang

Author:lizz

Abang kemain senyum lagik tu…

Dapat hadiah dari Mak teh kesayangan la katerkan…

Ini lah hadiahnyer….

 

10531916883 6cd9ceb218 o Hadiah harijadi abang

kemain la dier..

menembak sana sini..

kejap jer hilang peluru..

satu kenkonon nak tembak dragonfly katernyer…dah hilang dalam semak…

satu lagi adik buat tembakan secara rawak hilang lagi 2 biji…last tinggal dua jer..

last2 dia mintak dedi belikan peluru 20 lagi…senang sikit…amboikan….

abang..abang…

TQ Mak teh…

pixel Hadiah harijadi abang

8 Responses to “Hadiah harijadi abang”

  1. mamyharraz says:

    happy abg dpt hadiah :)
    hehe kalau harraz pun gitulah tembak merata..
    silap2 mak dia ni jd musuh sasaran menembak ada ke patut huhu sabar jelaa

  2. lyafrina says:

    hehe..happy la abg uwais..nanti adik sara kna berjaga-jaga, takut abg tembak2 dia.. hehe

  3. Zaza says:

    ohh ini lah hadiah hari jadi haritu yer.. ;)

    btw thx Lizz coz wish besday Zaza .. haha nak gelak tgk komen Lizz tu.. bila tengok lirik tu siap boleh nyanyi lagi ok. ;P

  4. dana says:

    senyum sampai telinga abg ek…

  5. Puas menembak la ye kak. Ada orang yang jadi mangsa tak? Hehe

  6. puan kutu says:

    puas la menembak siap peluru abang ye..klu aiman tgok ni sure mitak belikan..dia mmg suka dengan senapang pistol ni semua

  7. amirah says:

    senyum abang…seronok dpt hadiah nerf ni ye. jgn tembak adik sarah dah la yer..huhu

  8. IntaNBerliaN says:

    hihii… ank2 lelaki sukalah mainan camni kan..

    doakan anak ke 3 saya anti lelaki.. biar encem cam abang ni jugak.. hihii

    *btw, lupa nak tanya, buku aritu dah dapat ke yer


Leave a Reply

Current day month ye@r *