wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

25 Sep

Hantar Hasyir ke klia sambung belajar di Universiti Al-Azhar Mesir

Author:lizz

Hantar Hasyir  ke klia sambung belajar di Universiti Al-Azhar Mesir  |Hasyir  sambung belajar di mesir

Tumpang happy ngan anak sedare sorang ni….dapat sambung belajar di Mesir kagum jgkla kan  anak buah  En daddy ni semua pepandai kalo SPM ke hape semua semua A tapi belah saya pun ok gud2 jugak hikhik…

hantar hasyir dimesir Hantar Hasyir  ke klia sambung belajar di Universiti Al Azhar Mesir

Dak hasyir ni ambil coz ulum islamiah rasernyer cam luper la pulakkan…bakal jadik ustaz Don ni…moga-moge yek…Ustaz Encem bergaya ko….balik esok mesti dah pakai serban ngan jubah…lagik hencem….

hantar hasyir belajar dimes Hantar Hasyir  ke klia sambung belajar di Universiti Al Azhar Mesir

eh gambar sayer maner ni…tak dak huhu al maklum ditugaskan jadi camerawomen hehe….Time nak hantar hasyir Opah baru balik dari Dialisis masih pening2 lagik kesian Opah muka sedih jer nak hantar cucu  kesayangan tukan….syahdu sangat tengok hasyir salam ngan opah…huhu sedih

belajar dimesir 2 Hantar Hasyir  ke klia sambung belajar di Universiti Al Azhar Mesir

Orang sibuk duk bersalam bagai anak2 semua duk main lari2 huru hara duk mengejar dierang ni dah rasa macam lumba lari kat padang pulak kalau dibiarkan takut tetiber menghilang acaner gerams..last2 maknyer yang letih…tapi ok gak kurang2 boleh hilangkan selapis lipatan diperut ni ahaks …..dah gumuks tolongggg….

Adik qaysara pulak bajet dapat ikut asyik duk berdukung ngan umie jer…last2 menangis kener tinggal…ni lah perangai adik suker nau meleleh…huhu

hantar hasyir ke mesir Hantar Hasyir  ke klia sambung belajar di Universiti Al Azhar Mesir

bila abang hasyir dah tak nampak dimater dierang baru la sibuk   tanyer Abang Hasyir maner….nak gi maner… baliknyer biler..bukan aper dierang rindu nak main Ipad ngan abang Hasyir latu…abang hasyir nun jauh di Al Azhar tau nanti esok2 maner tau anak2 mummy ikut jejaknyer jugakkan insyaallah (tetiber terngiang2 lagu maher zain )

 

belajar dimesir Hantar Hasyir  ke klia sambung belajar di Universiti Al Azhar Mesir

Dah selamat sampai Di Mesir pun…

 


pixel Hantar Hasyir  ke klia sambung belajar di Universiti Al Azhar Mesir

4 Responses to “Hantar Hasyir ke klia sambung belajar di Universiti Al-Azhar Mesir”

  1. nenscollection says:

    hensem betol hasyir ni..hehe..gud luck dik..belajar rajin2 sekuangnyer bertambah guru2 agama di malaysia..;)

  2. LYAFRINA says:

    tahniah buat ank sedara lizz.. moga ank2 pon menurun sepupunyer dgn otak genius..insyallah..

    ank sedara lya pon, alhamdulillah. exam staright A blake… moga asya pon nurun iq sepupunyer tu,,,

    sama la kt lizz… selalu btgas sbg camerawomen aje..

  3. IntaNBerliaN says:

    wah bestnya.. tahniah.. seronok parent dia kan..

  4. lieya_latif says:

    wahhh merah gituuuu…..kelasssss heheeheh

    alhamdulillah….tahniah diucapkan….dapat tumpang banggakan lizz…nak tgu anak sendiri lambat lagi plak heheheeheheh….

    betul2, jadi ala2 ustaz don tuh……ramai peminat youuu!!


Leave a Reply

Current day month ye@r *