wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

17 Sep

Idea deko buah-buahan

Author:lizz

 

saya kagumla…

nengok orang deko buah cenggini..

bukan senang tau…

9786296912 641bf419af Idea deko buah buahan

ni lah salah satu cara nak galakkan anak-anak  makan buah…

kalo dapat kat uwais ngan sara…

memang habis dieorang makan

tapi si adik makan strawberi abang lak makan anggur…hehe…

 

pixel Idea deko buah buahan

6 Responses to “Idea deko buah-buahan”

  1. deno says:

    kalau cantik mcm ni kan kak, deno pun syg nak mkn …. huhu

  2. dana says:

    heheheh…. org yg bt nih msti ada kemahiran potong2 buah tu … tp si adik ngn abg mmg suke buah kan… itu pun dh kire bgs… tak pyh deko2 pun diaorng ok je

  3. Zaza says:

    ohh ingatkan Lizz yang buat.. hehe
    gud idea kan deco mcm ni, tarik minat anak2 utk mkn buah ;)

  4. mummydearie says:

    kreatif sungguh. kalau akak makan taulah nak gubah2 gini alahai…

  5. munna says:

    cantiknya…. anak2 munna suka sgt makan buah … tak sempat kita nak basuh dulu diaorg dah laju je masuk dlm mulut…

  6. okje says:

    Betullah Lizz tak yah mereka, bagi kat OKje harus habis semuanya hehe cantik!


Leave a Reply

Current day month ye@r *