wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

26 Jun

instagram dah ada video!

Author:lizz

waa ini sudah bagus… instagram dah ada video!

kita dah boleh rakam video kat instagram lol…

tapi dalam 15 saat jer..saya baru perasan ader ikon video tu…

alahai nampak sangat ketinggalan huhu…

video siap boleh edit lagi…rakam edit sikit nak kontraskan warna ker nak hitam putih pun boleh…tarak hal punyer!

saya baru tengah-tengah syok nak rakam ni…tapi asik tak jadik jer…hehe

 

pixel instagram dah ada video!

2 Responses to “instagram dah ada video!”

  1. dayangdeno says:

    deno takde instagram

  2. suriaamanda says:

    dulu ada account instagram..tp now dah xde dah..hehehe


Leave a Reply

Current day month ye@r *