wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

22 Jan

jadual gaji 2013

Author:lizz

Pepagi buta  dah tengok jadual gaji kata ko…hehe

disebabkan ai keja gomen…galak gak nak tempek jadual gaji 2013 ni…tak sabar esok dah gaji…hamboi…kan

8401796723 47e38dd72a b jadual gaji 2013

Jadual Tarikh Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam 2013

bila dah tau biler gaji kita biler…sekurang nyer boleh lah acik merancang   perbelanjaan yer dak …tahun ni nak kena berjimat ni…permulaan tahun hari tu pasang azam nak berjimat…kerana nak cuti2 malaysia hehe…sebabnyer aper…suka tengok kenkawan bercuti ai pun nak  jugakssss*….

* Tapi…

ader gak kena beli bulan ni sebab dah lama dah perams nak beli baju budak-budak ni….Hari tu dah servey jadik esok kita gi nyoping… yang penting nak pi H&M bajunyer kemain lawo..nak gak beli barang sehelai dua..

baju kat H&M murah kot baju budak-budak kemain cantik…lagi tak sabar nak beli kat abang & adik…

 *Esok gaji…

ingat nak pi facial tapi tak booking melepaslah…

nak pi beli hadiah kahwin anak buah n sepupu tak tau nak beli aper asik2 beli quilt cover…ingat nak touchup gambar dierang lepastu nak print…tak tau sempat ker tak…hehe

 

* last but not least..

Kasut kerja

pixel jadual gaji 2013

One Response to “jadual gaji 2013”

  1. ajumohit says:

    hmm skrg ni byk sale kan lizz, sale CNY


Leave a Reply

Current day month ye@r *