wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

26 Nov

Souvenir

Author:lizz

Gambar ni dirakamkan di D’mara Lumut ketika mummy sedang sibuk memilih souvenir alah beli sikit2 jer…mummy pantang tengok mender yang cute ni kalau ikutkan semua nak beli tapi biasa la Mr Daddy ngerling tak puas hati sebab haritu dah janji tak nak beli barang2 cute lagi heheheh tapi beli gak la wat kenangan…tak gitu Mr daddy ku..

pangkor2 Souvenir

Ini pulak wajip beli untuk sesi bergambar anak beranak, mummy suka topi yang colour merah tu sesuai tau bergambar nampak cantik n berseri gitu…adik n abang pun beli gak kecuali daddy, dia dah ader topi dah…inilah antara gambar yang berjaya di snap…

pangkor2aa Souvenir

pixel Souvenir

2 Responses to “Souvenir”

  1. sue says:

    waa..nak g pangkorr jgk,,bestnye :)

  2. Cute Mum says:

    wah.. pergi pangkor yer..
    me sampai lumut jer aritue..
    adalah beli FM n topi utk dania…


Leave a Reply

Current day month ye@r *