wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

26 Dec

Jet Pejuang

Author:lizz

 Salam semua…hari ni kami semua duk umah menikmati keindahan rumah hehehhe tu yang online sampai ke malam sampai tido pun online maksudnye computer memang tak tutup hoho…seharian memasak membasuh, cutikan habiskan masa bersama keluarga dan rakan2 blogkan…hari ni sempat buat beberapa acara termasuk ,mencipta jet pejuang bersama abang saksikan….

artcraft Jet Pejuang

Mula2 cari kertas mummy dalam laci…pastu suruh mummy potongkan dan lipat dua sambil tersenyum…lipat lagi

artcraft1q Jet Pejuang

Lipat lagi dan lagi  sampai jadi camni…hehhehe

artcraft2 Jet PejuangDah siap Jet Pejuang sedia untuk dijual….

pixel Jet Pejuang

14 Responses to “Jet Pejuang”

  1. su manje says:

    jet pejunag di hari krismas ke……?ekekekkekekkekekekekkekekeekek

  2. kuman says:

    bleh la suruh dia melawat blog kuman selalu.. sbb banyak lagi jet dalam pembikinan.. :D
    Kuman “Tornado Tengah Decal..!!” Entry

  3. adeeya says:

    comellll :D :D :D suka

  4. zama says:

    comel ! ketas tu pun wane wani je :D

  5. Kafe Que says:

    alahai pndainye..mcm sy kecik2 dlu..hehe

    Latest entri Piala AFF Suzuki 2010 I Garuda Tempang Diratah Harimau Muda

  6. yan says:

    ciri2 bakal architect ni..

  7. cik aienz says:

    waa cantik2 . hehe

    btw follow sini juga

    =)

  8. bukan photographer says:

    haha..da lame xbuat jet pejuang kertas

  9. CahayaAina says:

    Cumilnye n seronok sgt kan dpt menghabiskan ms dgn anak2 tersayang ;)

  10. apak cikidong says:

    nsemnye hero.. :)

  11. fyna says:

    alololo…tomeynye jet die…

  12. Suara Kalbu says:

    Handsomenya abang.. :-)

  13. caliph says:

    nk order jet pejuang satu dozen :)


Leave a Reply

Current day month ye@r *