wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

19 Jan

Jozan Juara Maharajalawak Mega 2013 | tahniah!

Author:lizz

 

JOOZAANNNNNN!! ♥…..Akhirnyer menang gak mamat Jozan 2 orang ni. hehe..tahniah…Best tu  JOZAN menang  RM500,000…  Jambu lak  RM250,000 best2

Daddy N Uwais teka Jambu…ai cam biasa pilih yang mener menang itu yang ai sokong kihkih…

klakar tau…sorang tengok sambil wat kalering konon tengok jeling2 jerla…sorang lagi menyusu sambil pagang siku maknyer nak tdo mesti gitu…adik2….

ai ok jer melayan budak2 ni tengok tv dierang ni belum aper2 lagi dah pejam mater…saya sorang jer yang tengok…tapi malam ni tak beraper nak gelak mcm tak berape nak lawak jer Maharajalawak Mega  Akhir ni…kan kan…biasa jer…

Last2…ngantuk…hehee

pixel Jozan Juara Maharajalawak Mega 2013 | tahniah!

6 Responses to “Jozan Juara Maharajalawak Mega 2013 | tahniah!”

  1. LYAFRINA says:

    salam lizz.. baru smpt dt cni arini..

    tgk semlm.. mmg rezeki JOZAN..
    tp klo dr segi lawak..rasanya JAMBU lagi best.. sbb sentiasa bg kelaianan setiap minggu… shiro pon mkn best

  2. Nora says:

    ha ah la… akhir ni rasa macam tak best sangat… saya dah tertidur pun sebelum maharaja lawak abis… heheh dah agak jozan menang walaupun jambu dan shiro yang lebih kelakar….

  3. Dah agak mesti jozan yang juara..Tahniah buat mereka..~

  4. mamyharraz says:

    tahniah kpd pemenang :D
    mereka mmg layak menang sbb mmg kelakar :)


Leave a Reply

Current day month ye@r *