wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

26 Jul

Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

Author:lizz

 Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

Minggu lepas mak datang umah katernyer nak gi hantar maksu saya pergi Umrah….jadik kiteorang ok jer Daddy pun tak berapa busy pada hakikatnyer dia memang sentiasa bizi manjang tapi biler mak mentua ajak jadi dia ok kan jer hehe…mak mentuakan…kena la jager…kan

Maksu naik flight 3  petang…..mak pukul lapan pagi dah siap suruh anaknyer2 bersiap ….saya ok lagik… haa kan jerr….tapi bab nak kejut anak dara 2 orang tu dia punyer ssh bangun sampai mak dah membebel tahap maksima baru hegeh2 bangun mandi manda pun makan 2 jam dierang tu…..adik ngan abang semua dah siap2 nenek dah pakaikan baju awal2 lagik jadik dierang tak sabar2 nak kluar adoi awall lagi ni mak oi….tapi ikut kan jer kater mak maksu sampai kat klia kul 11 pagi…nanti katernyer tak sempat jumpa maksu…maksu dahla demam jadi kiteorang terkocah kacih siap kul seploh dah dalam keter dekat kul 11 dah terpacak kat klia  …mak su baru sampai….. happy la adik beradik dapat jumpa kan feeling sedih gitu….

Mula2 sampai jumpa maksu kiteorang yang comel & kecik molek pucat jer muka demam excited kot nak pi umrah…….umrah maksu Ke Klia hantar Maksu pergi Umrahadik saya muka ala2 gitu tak mekap aper…padan la muka ko kan lambat sangat…
adik beradik di klia Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

adik saya muka ala2 gitu tak mekap aper…padan la muka ko kan lambat sangat…

gambar nenekk Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

Mak dan adik kesayangnya comelkan ….muka happy dapat jumpa…

saudara mara Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

Ni anak beranak maksu sepupu sepapat saya lakan….

gambar nenek dan cucu Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

tengok adiktu berkepit jer ngan nenek ….jangan kacau nenekla dik….nenek tengah bersedih tu….

kli2 Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

boring dah berapa jam nunggu biasala berposing adik beradik hikhik….Mr daddy time ni duk melayan anak2 pi makan ….diakan risau takut anak2 nyer lapar…..

adik dan abang Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

Abang adik cam biasa biler boring semua benda nak jadikan mainan main tolak adik beradik …takper jangan buat hal…ni abang yang suruh maktehnyer snap gambar dierang hehe..perasan macho latu….tetttttttttttt

maksudanmakteh Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

ginila jadinyer biler dekat ngan  2 jam nunggu semua aksi nak ditangkap haha…ni anak beranak yang lepas dibebel oleh maknyer dalam keta sepanjang jalan haha(gelak cikit)….


Maksu.. Selamat pergi Umrah ek…munkin minggu depan balikkot…… kiteorang doakan maksu sihat dan dapat kerjakan umrah ngan lancar kkk…jangan lupakan doakan kami semua…..


pixel Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah

One Response to “Ke Klia hantar Maksu pergi Umrah”

  1. lieya_latif says:

    ALAHAI SERONOKNYE…dpt jadi tetamu Allah disana…di kala bulanpuase plak tu…mmg mase yg sgt2 baik n beruntung tuk beramal ibadat kat sane…..

    moga2 ade rezeki kite lak kan lizz…btw, comey lizz…cute!!


Leave a Reply

Current day month ye@r *