wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

19 Jun

kemaruk sangat

Author:lizz

❤❤❤  kemaruk  sangat ❤❤❤

dalam keter dedi  cakap…

mi nak snap view cantik snap la time ni…

ooo ok baik boss…

9079185525 7f904517f9 o kemaruk sangat

cantikkan,…

view 1 pointperspektif kater ko…

9079185403 fa303a2ea0 o kemaruk sangat

tetibe ader sebuah motor menderum..memotong kereta kiteorang….

bau harum semerbak..

terus suruh dedi laju sikit

huh dari jauh memang sah

dan sah…

9081409506 40c3c82ca6 o kemaruk sangat

durian….

sedapnyer…*lap ailio9079185449 b5a8bcf1c1 o kemaruk sangat

susah nak jumpa jual durian guna motor…kemain banyak durian  tu…bergayutan gitu…….memang kemaruk durian la ai ni…

*kat penang bulan jun ader pesta durian kat penang uolls…..tak sabo nak makan durian bebanyak…

pixel kemaruk sangat

9 Responses to “kemaruk sangat”

  1. Kakzakie Purvit says:

    Kenapalah tak gugur durian tu sebiji-dua ye Lizz boleh tolong kutipkan…

  2. Nafira says:

    waahhh.. tak sangka ade org jual durian cara gittu kan~ unik sgt~ hehehehe

  3. anne says:

    teringin jugak nak durian..huhu

  4. rasp says:

    rasa cam nak hulur tangan amik sebiji dua jer hahahahahahhahaha…

  5. dana says:

    hehehehe nsb lah tak tarik je dr moto tuh yek…

  6. Sayangnyer KA x makan doyan hehehe

  7. My Notes says:

    nape x thn motor tuh . bleh kenduri durian you … heheheee …

  8. Nora Karim says:

    Subhanallah, cantik gmbr langit tu… Er, durian tu pun menggiurkan… Hihihi

  9. chozila says:

    memang cantikler…
    apektu nak cepatlertu…
    durian kat penang memang banyakkan…


Leave a Reply

Current day month ye@r *