wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

9 Oct

KEMBALI SEMANGAT NAK UPDATE BLOG

Author:lizz

Semalam nengok kenkawan update cpuv nuffnang memasing ..

saya pun teringin gak nak nengok nuffnang…

dah lama kot tak nengok bebulan tu…

bila bukak tang earning tu…mak ai…tokojut den..

15483949545 8a1eb73d12 o KEMBALI SEMANGAT NAK UPDATE BLOG

TQ Nuffnang…

terus semangat nak update blog kesayangan nih….

nanti kita sambung pasai jenjalan kelantan k…

pixel KEMBALI SEMANGAT NAK UPDATE BLOG

13 Responses to “KEMBALI SEMANGAT NAK UPDATE BLOG”

  1. Zaza_MyMoon says:

    Hi Lizz.. semangat semangat semangat.. selama ni lama senyap je ingatkan dah tak nk berblogging

  2. amirah says:

    mak datukkkk…banyaknyaa…hehehe…torkojut den…apsal saya satu pun tak dapat..: (

  3. anne says:

    amboi bersusun hah cpuv die..sy ade 5 je..tu pun bape sen ntah..hahaha

  4. tu dier… masyuk & tahniah yer

  5. miss balqis says:

    ade sebab nuffnang termurah hati bg cpuv byk mcm tu. sy pun dpt 18 cpuv. tapi sebenarnya nuffnang ada mslh teknikal

    jum baca entry psl nuffnang yg byk cpuv tu:
    http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/10/penjelasan-nuffnang-ada-masalah-cpuv.html

  6. ajumohit says:

    wah byk tu lizz, walaupun amaun tu nan hado, tapi itu yg semangat tu kan

  7. nurbijen says:

    Entah kenapa nuffnang bukan main pemurah lagi akhir2 ni… hurm…

  8. lyafrina says:

    Wowwww…
    Tingginyaaaaa..
    Banyaknyaaaa
    Rezeki ni
    Lps ni kna aktif bblog smula

  9. dana says:

    heheheh tulah sapa suh hilang lama2 ramai yg rindu, nuff pun rindu

  10. ietams says:

    fuiyooo berderet..
    meh belanje.. hahahaha

  11. Nafira says:

    tudiaaaaaa… kalo semua CPUV semua menari2 rancak.. harus lah masyuk bulan depan.. hehehe
    tahniah Lizz~

  12. Mummydearie says:

    Wah, banyak tu, tak terkira! Malas nak tolong mengiranya bila dah disamarkan! Hahaha….

    Ini kalau tak jadi pembakar semangat untuk berblogging semula, tak tahulah Lizz. Apa-apapun harapnya lepas ni tak jadi chipsmore lagi yek. Napa lama menyepi. Sibuk sangat ke tu ^__^

  13. okje says:

    Den pun terkojot kalau cenggini….mak oiiiii …..banyaknyeeee der jelly mak weyh!


Leave a Reply to lyafrina

Current day month ye@r *