wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

27 Apr

Kenikmatan makan aiskrim

Author:lizz

aiskrim Kenikmatan makan aiskrimWah seronok betul abang Uwais makan aiskrim yer….jarang-jarang dia makan aiskrim macam ni…hari tu balik kampung biler diluar kawalan mummy dia sudah menyantap 2 ke 3 batang aiskrim dengan sepupunya jiji kemain lagi….kalau balik kampung jumpa sepupu dia memang seronok bukan aper abang seronok main ngan sepupunya yang kesemuanya lelaki boleh geng ngan dia main gusti boleh tumbuk bagaikan……anak kakak mummy semuanya lelaki 7 orang takder seorang pun perempuan kesian kakak baru jer 39 tahun anaknya tujuh pulak tu kesemuanya lelaki…sampai kurus keding kakak dibuatnyer….nasib baik mummy sepasang kira ok la…


Tak sabar nak balik kampung lagi nak makan durian huhu….Mr Daddy asyik sibuk jer memanjang….

pixel Kenikmatan makan aiskrim

5 Responses to “Kenikmatan makan aiskrim”

  1. nana says:

    cam sedap pulak ais-krim itu!!uwaaa…..

  2. BSB says:

    suka BBS menengok aksi makan aiskrim nie…heeehee kalau ada contest makan aiskrim nie mesti menang punya..

  3. adeeya says:

    OMG stylee je cara Uwais makan ice creammm :D


Leave a Reply

Current day month ye@r *