wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

23 Dec

KFC Idamanku Selalu

Author:lizz

Abang memang suka makan ayam kebetulan lalu depan KFC anak buah pun berbisik2 kat abang uwais nak makan KFC terus Abang uwais menjerit ‘mummy belanjer abang KFC  boleh tak? muka comel jer time nak sesuatu kalau merajuk habis semua hehehhe dah jom ke KFC dah tak makan seronok gak layan Ayam goreng  & potato Wedges…anak buah kemain lagi suka ayam dan potato jer sempat dirakam yang lain tak sempat…kfc2a1 KFC   Idamanku Selalu

Ayam goreng panas2 memang layan…

kfc3 KFC   Idamanku Selalu

potato Wedges ummmp… memang sedap ditambah pulak cheese banjir…dap2

kfc1 KFC   Idamanku Selalu

Muka comel abang makan ayam….

pixel KFC   Idamanku Selalu

10 Responses to “KFC Idamanku Selalu”

  1. AD says:

    aiseh… lapa pulak bila tgk kepci nie… hehehe ;D

  2. sakinah88 says:

    sedap tgk cheesy wedges tu…nyum2 =)

  3. LadyzuL⎝⏠⏝⏠⎠™ says:

    huuhuhuhu….lapo la plak…meleleh ayo lio gua ni…

  4. mat dan mina says:

    alamak….rse lapo lak….nak makan kfc…..

  5. Balqees Amanda says:

    waa..sedap pulak tengok malam2 nih..wedges tu my favourite la=)

  6. farah says:

    heee anak akak comeel gila !
    tetiba rase lapar la pulak tengok dia makan tu, semangat

  7. cik arnab says:

    comelnya gambar2.. kamera dslr ek?

  8. abahizz says:

    baru try RFC..ok jugakla..keluaran bumi…jom try…Radix FC

  9. mummycute says:

    sakinah88 : cheesenyer memang sadap nyum2

    LadyzuL⎝⏠⏝⏠⎠™: gi beli skang jgk hehehehe

    mat dan mina: sdpkan KFC

    Balqees Amanda: wedges pun kegemaran mummy n Daddy gak hehhehe

    farah : tq farah…memang sdp tambah2 biler lama tak ngap KFC lega dpt makn

    cik arnab: aah canon DsLR

    abahizz : yer ker tak raser pun…nanti nak try la…


Leave a Reply

Current day month ye@r *