wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

11 May

Khasiat buah Epal | khasiat epal Hijau

Author:lizz

 Khasiat buah Epal | khasiat epal Hijaudessert epal Khasiat buah Epal | khasiat epal Hijau

ermmms nampak sedap hidangan buah epal tu kan meleleh…..saya yang tak makan epal ni pun terliur tau….tetiber terdetik raser cam nak try makan epal,  almaklumla  dari kecik tak minat epal…agak2  kalo buat camni baru leh telan kot….abang uwais gerenti suker ni tambah cekelat bersalut tu  lebih sikit mesti dier melompat suker….adik spesies mummy tak berminat nak makan epal nampak jer terus jer dier tutup hidung katernyer busuk…time kecik2 dulu pun sayer pun tak suker bau epal ni pening dibuatnyer…tapi skang saya ok jer…almaklumla si pemakan tegar …

Saya tak sabar nak makan dan cuba  habiskan sebijik epal sehari kalo dulu makan gigit sikit2 jer biler lelamer kunyah tu tetibe loya…hehe…tapi kali ni cuba nak gak makan epal bukan apa epal  memberikan banyak khasiat dan yang penting buah epal dapat  Membantu mengekalkan berat badan selain itu buah epal juga dapat mengurangkan risiko barah.

Jadik  jom kiter try  buah epal  dan coklat sedapni…

pixel Khasiat buah Epal | khasiat epal Hijau

One Response to “Khasiat buah Epal | khasiat epal Hijau”

  1. epal hijau sy x suka..keras..suka yg merah..hoho


Leave a Reply

Current day month ye@r *