wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

9 May

Koleksi Baju Raya terkini Rizalman ibrahim di zalora

Author:lizz

 Verangan lagi…boring dalam train…sempat lagikan…

kali ni kiter tengok koleksi Koleksi Baju Raya terkini  Rizalman ibrahim di zalora

kemain mengancam uolls…. tergoda ai… *puasa belum habis lagik dah nak beli baju raya….sabor jerla…

memandangkan rizalman baru jer keluarkan koleksi baju raya 2013 ( Rizalman for Zalora Raya 2013 Collection).

apalagi terus jer klik si Zalora tu…

 

hamboi semuanyer lelawa rambang mata ai tau…banyak  kali klik duk zoom in zoom out gambar baju…bersungguh tau…

 

8722380900 d7e45eb090 Koleksi Baju Raya terkini Rizalman ibrahim di zalora

Ini sebahagian daripada rekaan daripada Rizalman yang saya suka cantikkan ….. …saya paling suka baju kurung hitam tu namanyer rita kurung kemain lawo  yang ader manik-manik  tu pun cantik jugak yang paling kanan tu pun lawa…

 

yang ni pulak yang colouful….cantik ker idok…

8722380922 5bc8d6fb97 Koleksi Baju Raya terkini Rizalman ibrahim di zalora

 

Harga baju kurung  Rizalman ni dari  RM 450….* jap belek purse…hehe

 

 

 

pixel Koleksi Baju Raya terkini Rizalman ibrahim di zalora

9 Responses to “Koleksi Baju Raya terkini Rizalman ibrahim di zalora”

  1. suriaamanda says:

    yang merah tu meletop la…terberkenan plak..

  2. daddyziyyad says:

    vogue betul baju raya ;)

  3. Nafira says:

    walawehhhhh!!!
    *sambil geledah henbeg yang penuh dgn resit jer! duit nan ado~

  4. amirah says:

    cantik2 semuanya…

  5. kak ieda says:

    waduhhhhhhhhhhh
    x menahan
    rege pun x menahan huhuhu

  6. anies says:

    mmg cantikkkk… haga pon cantiiikkkk ;-)

  7. dana says:

    cantik2nyer paling akak suke yg kaler hitam ngn corak2 merah kuning tuh… lawa ssesuai lah utk org yg selim2…

    skrg dh kene beli nih kalu tak kang abis kang dkt2 nk raya

  8. Myra Jay says:

    Memang cantik.. tp sesuai dan manis kalau yang kurus dan tinggi..
    Macam MJ ni memang tak sesuai la ;D

  9. mmg terbaiklah untuk sitinggi lampai hehehe


Leave a Reply

Current day month ye@r *