wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

22 Jan

Kuala Kangsar

Author:lizz

Salam Semua…Hari ni baru sempat letak gambar pergi Kuala Kangsar…tu lah aktiviti kalau gi maner2 kan…best pegi kat sini shopping pasu semua comel2  belaka kat sini memang banyak menjual seramik sepanjang jalan ader jer kedai seramik….kat sini merupakan pusat perusahaan seramik yang paling terkenal iaitu labu sayung kami memang suka minum air dalam labu sayung memang sejuk airnya…kat rumah memang dah ader untuk letak air sejuk…Kalau sasiapa yang nak shopping seramik comel2 kat sinilah tempat yang paling best tengok jerla gambar2 kat Kuala Kangsar dari pandangan Lensa Mummycute.com……

kualakangsar Kuala Kangsar

kualakangsar1 Kuala Kangsar

pixel Kuala Kangsar

6 Responses to “Kuala Kangsar”

  1. orang muo says:

    labu sayung kuala kangsar memang terkenal seantero msia… cantik buatannya dan berkualiti ia identiti bagi kk & perak

  2. adeeya says:

    lawanya rabbit :D hihii

  3. Princess MOMOY says:

    beat…..dulu g sana beli banyak labu sayung
    simpan bagi kawan-kawan buat tempat isi telor bertunang

    Nak Lagi Pendrive MURAH ?
    Bantuan diperlukan! Kasihanilah adik ini…
    Momoy and Sale Season

  4. aween says:

    alahai…rindu kuala kangsar..
    umah saye kat sg. siput..dekat sgt gan kuala kangsar..
    rabu ni blik perak nak g kuala kangsar lah hehe…

  5. unknown girl says:

    huhuhu..kampung ayah saya la..
    nice shoot :)


Leave a Reply

Current day month ye@r *