wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

15 Apr

lepak santai rumah mak ngah

Author:lizz

Salam senin semua…hari ni saya el uolllss…

anak-anak tak berapa sihat…

maknyer pun sekali..fenatttt

mengemas barang nak pindah…asyik2 bersin jer… habuk manyak sangat… iolls alah…

habis merah hidung mata pulak bengkak & gatal-gatal..

Penat iols packing barang dari pagi membawa kemalam * lap peluh jap

saya baru jer pasang tekad hari nak gi awal kejer tak mo merah2 lagik tup2 hari ni terus tak mai…

Sorry yer puan boss…

*********

kkk kali nak citer pasal pi perak hari tu…

Hari tu kiteorang pi basuh rumah lepas kemas bagai  hari tu singgah rumah mak Ngah kat Parit Buntar…

pi jenguk opah uwais n sara sekali …

bebudak ni happy sangat pi sana dapat jumpa opah…

8647436106 e20cfbac33 b lepak santai rumah mak ngah

sampai jer umah mak ngah adik terus jer  menengok arnab puas panggil nak jumpa opah…dia buat dek jer..

lepas pujuk baru hegeh2 salam opah lepastu pergi lagi kat arnab tadik…

jakun sangat dier tengok arnab comel gitu…

kemain suka dier katernyer comel nak bawak umah….lepas tu siap suruh keluarkan arnab tu…tuhan marah buat binatang macam tu kemain kan…

siap dier marah2 mak ngah lagi…sambil jegil2 matanyer kat mummy…

8647436124 6644eaea44 lepak santai rumah mak ngah

adik kater arnab tu lapar kalau tinggal dalam tu acaner dier nak makan ….

tengok mak teh &  kak nana tolong bagi makan…

adik tengok dari jauh jer..

penakut…mulut jer banyak suruh bagi makan takut hehe…

lepas peluh main arnab rilek-rilek kat buaian ala-ala santai gitu…

adik cam biasa siap nyanyi lagu tiga kupang dier tu…lagi aeiou layan sorang2 kiteorang duk gelak2 kat dier

lepas tu apalagi dia paksa kiteorang nyanyi sekali…

haa amik kalo takkan kena cubit semut dier tu…

8646340573 351bcbc22b lepak santai rumah mak ngah

mak teh suka layan dier nyanyi sampai lebam la ko mak teh…layan mok cik ni

8647436160 72691e2f47 lepak santai rumah mak ngah

kak nana pun samer…kena nyanyi ngan  adik

budak duerang ni sama penakut kucing kak nana tu nampak jer gitu jumpa kucing dari jauh dah melompat…klakar

8647436088 47ab016a26 b lepak santai rumah mak ngah

tak ketinggalan mak ngan anak…adik kalo nampak maknyer elentok jer…

ni  posingan   perut kenyang namenyer…..muka pun dah kembang…

 

 

pixel lepak santai rumah mak ngah

12 Responses to “lepak santai rumah mak ngah”

  1. cute nyer rabbit2 tu!

  2. kak ieda says:

    comelnyee mak dan anak ,
    mak tuu macam anak dara !
    jelesss I ekeke ;)

  3. maszull says:

    assalamualaikum has…sukanya dpt balik kg jumpa opah yer..:)

  4. wahida says:

    geram je aku tgk anak ko ni nok..dgn rambut kinting dia tu…dgn putih gebus dia tu…ish…rasa nak peluk2…

  5. Aina says:

    Comelnya arnab tu…

    Lentok bergaya like mother like doter…:)

  6. Nafira says:

    anak2 zura x pernah pegang rabbit.. tak tau lah berani ke tidak dorang pegang.. selalu kalo gi kedai haiwan.. tengok dari jauh jer.

    comel eh mami & anak posing~ hehe

  7. daddyziyyad says:

    mengemas brg2 utk pindah mmg memenatkan..huhuhu…

    arnab tu saja bela ke, atau nak buat rendang? :)

  8. Myra Jay says:

    Comelnyer Arnab… :)

    Lama tak pegang bulunya yang gebus tu :D

  9. My Notes says:

    assalamualaikum … masa saya kecik ada bela arnab . Selalu gak kami lepaskan mrk kat padang rumput halaman umah . Bila nak membuang , tak bagi sign pun wpun kita sedang pegang dia . mmg kiut sangat ….

  10. DENO says:

    wah… bestnya…. siap bleh main dgn rabbit lagi :)

  11. nurbijen says:

    best nyer balik kampung…
    suka sgt dgn pic last tu, so lovely :)

  12. immiey says:

    olololo!!!comellllnyaaa arnab tu :) )


Leave a Reply

Current day month ye@r *