wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

27 Jun

main nyorok-nyorok adik dan abang

Author:lizz

gaya adik biler main nyorok-nyorok ngan abang

dier kira 1 sampai sepuluh

lepastu nomborbelas-belas dah tunggang tebalik..

dia kira ikut sukatik dier jer..

9134922924 410e62deed main nyorok nyorok adik dan abang

tengokla tu kira sambil nengok abang nyorok kat maner…

kalo abang tak jumper…dier usik memacam kat abang..

abangkan penakut sikit…

pandai betul taktik adik ni…

tapi kalo adik yang nyorok memang susah nak jumper..

dia pandai…dan tak takut apepun yang abang usik…

sakit hati abangnyer…hehe

 

pixel main nyorok nyorok adik dan abang

14 Responses to “main nyorok-nyorok adik dan abang”

  1. CheNamNam says:

    hahahaha sebijik ngan perangai anak cnn..si abang memang penakut gila tapi si adik berani kemaen lagi..usik la apepon haram nak ditakut nyaaa…hihihi

  2. Qhaifa Nur says:

    kat rumah yang rajin main afnan dan aeish…
    seronoknya dapat main…

  3. Nafira says:

    alalalalalalala.. comelnye lah sara nih..
    pandai ye usik abang.. bijak betol lah..
    hahahahahahaha

  4. Myra Jay says:

    Taktik yang bijak… :)

    Comel je tengok

  5. anne says:

    aik adik pulak lagi berani dari abang..hehe

  6. suriaamanda says:

    eh..eh…knp abang plak jadi penakut ni…pelik tul..

  7. hehehe tumpang seronok tgk

  8. aINE aINUN says:

    Teringat dulu kite kecik2 kan suka main camni…=)

  9. LadyAyu says:

    Terbalik perangai Adek ngan abg
    Dedulu ai x suka main ngan my Adek hukhuk

  10. nurbijen says:

    anak sulung mmg penakut ek? sama dgn Irfan… dah lapan tahun pun pergi toilet kena berteman… dah puas beri motivasi, langsung tak jalan…

  11. Pandai adik ye..dah tau taktik nak kena kan abang..hehe…

  12. ros_reeza says:

    eh kenapa abg takut ni… best kan tengok gelagat dorang main macam tu.

  13. tihara says:

    comeynya dressing adik, ske kaler pink2..
    kemain lagi yer ngira jgn ngelat :)

  14. nza says:

    alolo…comelnya…chak!!!!!…..mesti meriah suasana kt rumah tu.


Leave a Reply

Current day month ye@r *