wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

1 Nov

makan aiskrim dengan makteh | Makan Aiskrim

Author:lizz

makan aiskrim dengan makteh | Makan Aiskrimmakan aiskrim makan aiskrim dengan makteh | Makan Aiskrim

Minggu lepas Mak teh Datang rumah..

Kemain seronok abang.

Dia sangat rindukan Makteh Katernyer (sambil cium tangan makteh)

kemain lagi Ultraman ni tau kadang manjer kadang mengganas…hehe

Mak teh memang setiap kali datang umah memang dier akan beli memacam kat anak buahnyer

Kali ni beli aiskrim kemain melebor abang senyum..

Uwais terus lari kedapur ambik piring  takut aiskrimnyer menitik kat lantai siap pesan ngan mak Teh ” makan elok2 tau jangan bagi menitik nanti mummy marah…mummy baru lepas mop lantai ni makteh!  ”…baguih anakku ini sungguh mendengar kater…mungkin tak sanggup dengar leteran maknyer tu hehe..

 

pixel makan aiskrim dengan makteh | Makan Aiskrim

11 Responses to “makan aiskrim dengan makteh | Makan Aiskrim”

  1. wahida says:

    pandai uwais…bijak dan mendengar kata…

  2. IntaNBerliaN says:

    suka tgk mak teh… cantik!! :-)

  3. mamyharraz says:

    bagusnya abg ultraman..mendengar kata mummy ya..
    sedapnya aiskrim abg..

  4. anne says:

    hahaha bijak2. mesti selalu kena bebel ni..hehe

  5. lieyalatif says:

    BIJAK…pandai lapik ngan piring takut menitik heheehehe…..bukannye ape kan lizz jenuh kite nak mengelap nanti…letih laaaa….tapi anak2 lizz cermat ni sure mkn pun tertib jek tak sepah2….

  6. Kakzakie says:

    Itu dikatakan cerdik Lizz. Dia ingat pesan mummy dia tu buat dia pesan pada Makteh dia. Adik mana? tak ikut makan sama ke?

  7. Mummy Akmar says:

    Salam Kenal Mummy Cute..

    Comel nya Uwais, Mak Teh pon cute. Sedap makan eskrim coklat tu..

    Nanti rerajin singgah

    http://www.qashmere.net

    Take Care Sis.

  8. Ajumohit says:

    sedapnya aiskrim tu, auntie pun suke aisktim coklat tau uwais ;)

  9. nenscollection says:

    ekeke!..pandai abg uwais..mak teh cantik..;)

  10. Nora says:

    hihihi comel pula dia ingatkan mak teh dia…


Leave a Reply

Current day month ye@r *