wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

6 Dec

Makan jangan tak makan

Author:lizz

mkn Makan jangan tak makanSedapkan tengok makanan ni…umpp sungguh menyelerakan…saper yang nak tolak kalau hidangan macam ni dihidangkan…susah untuk menolak pelawaan terutama sekali makan makanan yang kita suka betul tak?

sebaik-baiknya langkah pertama untuk mengawal makan ialah makan separuh hidangan yang biasa kita makan. dan kemudian apabila puas makan sebahagian daripada hidangan yang diambil cuba pastikan pilihan makananan yang mana satu yang terbaik dan tidak untuk kita.

Apa yang penting, kita jangan tinggal sama sekali karbohidrat, lemak dan zat kanji.  kita harus mengimbangkan semua zat makanan, sambil kita mengutamakan makanan berkhasiat .

pixel Makan jangan tak makan

10 Responses to “Makan jangan tak makan”

  1. mamat says:

    sedap nya….

  2. syafiq rosli says:

    huhu..terliur tgk ni

  3. maya amir says:

    kalau mcm ni, tak dapat nak mkn half jek..mesti rembat suma…hehe

  4. hanim says:

    cantik nsedapnya nasi tu..yelah nmpak cntik n sedap xsmpai hati mkn half jer

  5. iday says:

    sedappppnya,,dahlar tengah lapar,,hehe

  6. chun says:

    setuju tu mama, tapi tu laa. godaan food itu sgt la kuat daaa

  7. nur says:

    arghh..kenapa perlu tgk post seperti ini…tidakkk~~~~~~~~~~~

  8. ummiarissa says:

    lazatnya….tak jadi diet cam ni…

  9. anati says:

    terliur… T___T sedap2

  10. mummycute says:

    ummmmp memang sedap…tapi kena tahan godaankan kalau tdk 2 ke 3 pinggan blh habiskan…


Leave a Reply

Current day month ye@r *