wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

8 Jul

Makan KFC dengan sara & Uwais

Author:lizz

Makan KFC la kiter yek…

ni dah lama kot time ni anak buah datang umah…

timetu kiteorang duk KL lagik….mihmih

Biasala budak-budak kalo diajak makan KFC senyum melebo  sampai ketelinga…

anak-anak buah ni memang suka no makan ayam…

jadi kiter ke KFC sajok…

9236177988 807f412c45 Makan KFC dengan sara & Uwais

hai la abang kenaper begitu sekali…ngantuk manjer ker haper…

adik  tu muka eksited  semangat nak makan Cheezy Wedges.

9236180746 6042d57400 Makan KFC dengan sara & Uwais

tengokla tu…dia makan cheezy tu comot

9233396387 a96822bba1 Makan KFC dengan sara & Uwais

sesambil tu dier hirup sup…habis berlemoih..

9233392809 0f54a8bf91 Makan KFC dengan sara & Uwais

lepas tu dia makan ayam pulak…dia ni ok jer janji ko cakap jer ayam ni upin ipin yang punyer memang licin dikerjakan…

9233400443 4bb0fdb1cb Makan KFC dengan sara & Uwais

abang pulak makan burger….ayam dier tak berapa nak gemarkan…memilih mamat ni kalo ayam goreng kekadang makan kekadang nan ado..kalo dipaksa dia muntah…jadik kena ikut selera cik abang mami sorang ni..kalo dia kater nak makan burger kena beli kalo tak…dier takkan makan…

9233400069 f5187935ca Makan KFC dengan sara & Uwais

si anak buah jiji n& arif makan nai ayam ayam 2 ketul untuk makan ngan nasi 1 ketul lagi dier ratah yang lebih2 segala dia taram jugak…bagus bawak dierang ni habis licin dia makan…badan jer kecik comel tapi makan banyak…bagus2 macam ni acik suka…

9233392397 a3fe93b9eb Makan KFC dengan sara & Uwais

si adik sara tu kemain la manja dengan abang jiji tu…

dah habis makan nasi segala…diaorang  makan fries pulak..

9233400385 ec72b02602 Makan KFC dengan sara & Uwais

ceria adik lepas makan berlemoih siap pakej tumpahkan air..

* tetibe teringin lak rase nak makan Ayam KFC…

pixel Makan KFC dengan sara & Uwais

7 Responses to “Makan KFC dengan sara & Uwais”

  1. zee says:

    terliur ler tengok si adik makan..ni kalo bulan posa tengok leh kecur ni..

  2. lama tak pekena KFC ni

  3. ehe, akak pun sk kfc dari p m’cd

  4. izan ishak says:

    dah telan air liur dulu ni.. tetiba nak kfc jugak!

  5. ajumohit says:

    sedapnya makan kfc, hihi kelakarla adik ni, janji ayam upin ipin semua pun boleh ye ;)

  6. My Notes says:

    besar gak pengaruh upin dan ipin nih . sekurang2nya ada pengaruh yg positif utk mrk …

  7. suriaamanda says:

    Terus aunty terasa nak makan KFC dengan kakak Dania la….


Leave a Reply

Current day month ye@r *