wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

15 Oct

Masakan suami | soi kaw goreng

Author:lizz

WW : Masakan suami | soi kaw goreng

Ni haa masakan deddi kesayangan..

dah menunjukkan kepakaran masak soi kaw salmon15539844772 ddf7b6f32c o Masakan suami | soi kaw goreng

sedap oooo….tq darling…

memikat sungguh makan panas2 nak cicah  sos pun ok,,,

tapi  makan gitu jek dah sedap….

fefiling pwincess gitu…4 keping tu saya ngap sensorang jek…

Resepi?

nanti saya upkan entry bila mak hencik dah tau buat k…

pixel Masakan suami | soi kaw goreng

12 Responses to “Masakan suami | soi kaw goreng”

  1. amirah says:

    nakkkk…nak resepi jugakkk

  2. Nafira says:

    Lizz.. Zura ingatkan karipap.. heehehe
    bukan karipap kan?? nanti share resipi k~

  3. anne says:

    apebenda soi kaw tu??

  4. dana says:

    sile share resepi ye heheheh…

  5. Rinna says:

    Untung laa hubby pandai masak.. kenyang pewut..yer..

  6. tiha says:

    sedapnya, nampak macam karipap
    nak resepiii :)

  7. Fatahillah says:

    wahh kayaknya enak sekali mbak :) boleh minta ?? :D

  8. suriaamanda says:

    sekali pandang mcm karipap….apa ni eh…soi kaw…pestime dengar…

  9. ingatkan karipap tadi…bestnye kan sesekali merasa air tangan suami…

  10. Kakzakie Purvit says:

    So ini bukan karipap ke Lizz?
    Kakak tak pernah dengar bunyi macam makanan baru buat kakak ni – jakun hihi…

  11. Mummydearie says:

    Amboi, bukan main ucapan terima kasih! Yalah sekali sekala suami masakkan haruslah nak ucap terimakasihkan. Kita ni hari-hari pun masak takda pulak dia ucap TQ. Hahaha…

    Ni macam karipap je pada pandangan mata saya yang blur nih!


Leave a Reply

Current day month ye@r *