wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

16 May

masakan utara

Author:lizz

Kali ni kiter nak citer pulok pasai pi makan-makan

 

******

Haritu…duk umah boring tau selalu duk kl.. boleh pergi merata nak makan kali ni hambik dah takder kedai berekon  lagik kalo ader pun mcd, ngan kfc takpun secret recepy…yang ado Cuma angin sepoi-sepoi bahasa ok…panas tu biasa tahap kering tekak tau kat Sri Iskandar panas dier lain macam sikit..Daddy kater ader tempat best tepi sawah makanan dier pun best-best…

memang best k..

Sebenarnyer saya nak jugak tangkap gambar lauk pauk yang sedap dan segar-segar tu…tapi segan pulak…sebab dierang tengok semacam jer…last sikit  jer gambo yang disnap…hehe

8736357067 225c5ac30a masakan utara

ni ade lauk saya kemain sedap sebenarnyer nak amik ikan bakar dah habis pulak…jadik ku ambik ikan…ikan merah goreng kemain sedap saya tambah satu lagik…daddy ngeleng kepala nengok saya makan tak hingat….saya suka ulam amik ko separuh pinggan saya amik ulamtu…rebung dah lama ngidam rebung pun sedap Cuma kurang pedas…Nampak tak nafsu makan saya sepinggan tu saya habiskan lepastu siap amik nasik abang uwais yang tak habis lagi…*takper esok-esok kiter diet k…

8737477722 e1ba5c3ab8 masakan utara

Ni pulak lauk mak teh dia ni pun sama…sama naik kalo bab-bab makan adik beradik kuat makan kater ko…cam biasa minah ni tak habis-habis ngan ikan patin… Nampak ikan patin jer terus jer hambik… dier amik lak telur masin…cam pelik jer ikan patin makan ngan telur masin kater mak teh itu yang sedap……memasing makan habis licin…Gambar lauk Dedi lagi meriah tapi luper amik…hehe

8737477692 00b3e0a47c masakan utara

muka pun dah naik tombam dah ni…hehe

tengokla gambar saya tu…muka kemain berlemak lagi tu…

tak leh disorok lagik

Daddy kater muka saya dah gebu cam pau ahmad…

takper …takper…janji comel kan Dedi…

Restoran yang kiteorang makan Namanyer Restoran Hamizi Selera Utara…

 

 

pixel masakan utara

15 Responses to “masakan utara”

  1. daddyziyyad says:

    Rebung tu sedap….saya suka makan…cuma tang tangan berbau lepas makan rebung je la yg spoil sikit…haha

  2. kakngah says:

    kakngah pun segan2 nk snap gambar bila mkn kt luar. belum blh dipanggil blogger tegar lg hihihi!!

  3. dana says:

    alahai sedapnyer, tp ulam apa yg mcm daun warna coklat2 tu lizz? untung tau korang adik badik selim melim mkn banyak pun bdn tak naik2…

  4. diana says:

    best bejalan dengan orang kaki makan ni..kan??heheh

  5. Qhaifa Nur says:

    semalam makan nasi sama ulam daun pucuk gajus…
    sedapnya….

  6. Nafira says:

    makan banyak tapi badan tetap kurus.
    jelezzzzzz!

    kalo zura makan cam gittu.. tak tau lah jadik ape~
    haih~

  7. My Notes says:

    muka gebu awet muda tau . tak cam saya , jenis muka kempis . nak wat camna , dah badan pun kempis …

  8. ummiross says:

    LIzz..terliur pulak nengok lauk pauk tu, ikan goreng pun sedap kena pulak ada sambal belacan dan ulam2an.

  9. pipoq says:

    penuh pinggan..hehehe..tapi kalo sy pun bila jumpa masakan kampung mesti nak bertambah punya nasik dia tu..

  10. ajumohit says:

    melilih ayaq liuq tgknya hehehe, baguihnya kuat makan tp kuruihhh jek ;)

  11. lisasheila says:

    Sedapnya…hee..kalau lisa mkn bnyak2 camni..mmg naik la berat ni..heee

  12. Dee says:

    kalau makan kat utara mmg syok tepi sawah kan…makan pun berselera je..

  13. nza says:

    walaupun lauknya simple ttp amat menyelerakan….glurppppp!!!!

    tembam sikit xpe cz nmpk comel….

  14. kak ieda says:

    masakan utara pasti akan ada lemak rebung kan .. sedap ;)

  15. zee says:

    sedapnya tengok walaupon simple..my feberet ikan kerisi goreng tu..


Leave a Reply

Current day month ye@r *