instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

5 Jan

mee kolok sedap I mee konlo di kundasang sabah

Author:lizz

Hari tu sis pergi sabah ..

Sarapan…sebelum balik kk..

singgahla kat sebuah warung kat kundasang

boleh terlupa snap gambar kedai huhu..

kedai dia biasa jer tepi jalan jer…

Kiteorang tak tau mana tempat makan best di kundasan so kita main berhenti jer..

Sayala main oder jer tengok nama mee konlo cam pelik..

so kita try…mee kolok or mee konlo  sama jerke ek…

ni la rupanya…

c70bb26ccdd9d579b013212ff47064b0 mee kolok sedap I mee konlo di kundasang sabah

mee dia lembut dan sangat sedap

ada pulak hirisan ayam yang ala2 rangup..

ditambah pulak dengan sup wallah sangat…

ni sambil taip sambil telan ailio …

 

 

pixel mee kolok sedap I mee konlo di kundasang sabah

2 Responses to “mee kolok sedap I mee konlo di kundasang sabah”

  1. wak Lat says:

    mcm mee siam je tuuuh., nyam nyam


Leave a Reply to lizz

Current day month ye@r *