wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

9 Jan

MERAJUK

Author:lizz

abgnadika MERAJUK

ha ni dia budak-budak yang suka merajuk biler bawak jejalan mesti sorang mengamuk nak aiskrim sorang lagi nak coklat…masing-masing buat muka sorang muke dek sorang lagi mencebek pastu dua2  nangis huaaaaa……. satu shopping mall  dengar maka terpaksa beli aper yang dierang nak kalau tidak mesti orang tengok semacam jer kan tengok anak2 nangiskan…

pixel MERAJUK

22 Responses to “MERAJUK”

  1. RuSh D says:

    muka serius btol nk coklat ngan aiskrim..hahaha..:)

  2. mummycute says:

    tu la selagi x dapat kalo dah dapat senyum lebar la 2 orang ni…

  3. mzhany says:

    alahaiii betol betol merajuk ni..muke ha semacam jer

  4. achie says:

    comel anak akak ni,merjuk2 manja la katakan..hehee

  5. iema says:

    budak2 layan kn jela..
    hihi

  6. ah7 says:

    biasa ah 2 kak..budak2…hehehe

  7. eni says:

    sangat comeyyyyy~

  8. zacky says:

    comel lor.. :D

  9. mummycute says:

    mzhany : yer tengah merajuk ni…siap tengok muka abang tu dek jer
    achie :manje…memang manja sangat…
    iema : memang kena layan ni hehehehe
    ah7 : tu la kadang2 geram gak…

  10. mummycute says:

    eni & Zaki : tq…

  11. yan says:

    eemm biasalah tu.. dah namanya anak2…

  12. misza says:

    walaupun geram, kalau depan orang ramai kena ikut juga. kalau tak kita yang malu.

  13. _L_K_ says:

    ccomey anak mummy bile mrajuk kn..hheeehehe

  14. mummycute says:

    _L_K_ : comel la sangat yer…tapi susah nak pujuk 2 orang ni…selagi tak dapat menda yang nak selagi tu wat muka…

  15. foreverlove says:

    alololo…comei ny diowg nie majuk…rasa nk picit2 je pipi 2 2 tue

  16. kakchik@ella says:

    tgh merajuk pun nmpk kiut. comellah. hihi ..

  17. kinakOyu says:

    betOl² majOk tue….cute tul!

  18. loLaa_nurafizza says:

    sangat chumelllll….

  19. pia says:

    tu la modai bebudak ni..kita dok ikut ja..mau nya tidak,malu kt org punya pasai..last2 depa sllu dpat apa yg depa nak..

  20. kakyon says:

    merajuk pun masih nmpk comelll..

  21. farah says:

    cute n stail la anak2…..bestnya dapat anak comel cam ni….:)

    bogelllll !!


Leave a Reply

Current day month ye@r *