wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

30 Dec

Minum Teh

Author:lizz

Orang Malaysia seperti mummy ni memang suka minum teh, tak kira la teh tarik, teh o, teh o ais limau, teh o laici macam2 teh la ader termasuk yang terbaru teh 3 layer memang mengancam habis la rasanyer…kebiasaanya kita minum teh pada waktu pagi dan petang dan ditambah ngan aksesori sikit biskut kering ker, gorang pisang ker memang ngam habis… sekiranya kita tak makan waktu malam misalnya diet dan perut berkeroncong boleh la cuba minum secawan teh panas dan cecah sekeping dua biskut dan makan sikit buah-buahan..Ingat makan sebelum pukul 8.00 malam..minum teh Minum Teh

pixel Minum Teh

6 Responses to “Minum Teh”

  1. syafiq rosli says:

    memang layan la mummy..lagi2 waktu petang

  2. mummycute says:

    betul2 memang best tambah2 ader eksesori cam cucur ker, goreng2 ker memang best…

  3. ieda chan says:

    saya suka minum teh jugak….heheh..milo lagik ske..lagik2 ujan

  4. KatakIjau says:

    munum teh panas mmg best…my peberet tu :)

  5. yus says:

    saya pun suka minum teh…tp yg lain pun saya suke…kopi, milo, horlick….huhu.

  6. mummycute says:

    ieda chan: milo pun layan gakkkan tapi saya takleh makan pagi2 jap2 memulas perut..
    KatakIjau: minum teh panas sambil layan blog pun best gak..tak sedar dah nak hbs seteko…
    yus : kebanyakan suka teh kan…


Leave a Reply

Current day month ye@r *