wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

13 Apr

video terbaru misha omar angin surga

Author:lizz

Saya dah macam suka ngan lagu Terbaru Misha Omar…angin surga…terpengaruh ngan mak teh la ni asyid duk nyanyi lagu misha  angin surga…memula dengar cam biasa jer..dah lelama tu tersuka…tetibe…eh sukala…terus ku cari video nyer…sebab mak teh kater videonyer pun best…kalo mak teh kater best tu memang bestla…

waa misha dan nazim…. memula misha bukak mata tu cam takut sikit…hehe…

eh dalam video ni misha nampak lawa sangat..

video yang last tu kenapa rambut  Nazim Othman tu   gugur ek…

video terbaru misha omar angin surga 

Lirik Lagu Angin Syurga  Misha Omar

Ku himpun waktu ucapan terindah
terbenam sudah asmara
mesranya siang dan malam
selalu kau tiup kan angin syurga padaku

Ku himpun makna kata darimu
harum yang mekar di kebun hati
dan katamu sebuah kota bahagia dan berdiri ..

Sehingga hujung masa
berbisik sendiri dan terbit suara kalbuku
kasihku… tuluskah cintamu
sebuah jawapan ku damba dari bibir mu .. bibir mu

Tidakkah kau tahu hidup punya waktu
kasih tersia bukan itu ku mahu
andai kau membisu tentu akhirnya
perpisahan ini akan tetap terjad

 

 

pixel video terbaru misha omar angin surga

2 Responses to “video terbaru misha omar angin surga”

  1. Nafira says:

    selalu gak dengar lagu nih kat radio.. tapi sekadar dengar jer lah.. x hafal sgt~

  2. suka gak suara misha ni since lagu BBC dulu


Leave a Reply

Current day month ye@r *