wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

21 May

Motherhood Mondays : My Little Rapunzel

Author:lizz

Motherhood Mondays : My Little Rapunzel qaysaranmummy Motherhood Mondays : My Little Rapunzel

Yihaa…ini dier My Little Rapunzel  kelinting  tengok la tu muka ala2 nak nangis gitu dipaksa berposing  bersama maknyer ..  sabar yer dik mummy nak bergambar jap dah lamer tak  bergambor gini ..muka masam jer…biler pujuk nak beli barbie ..terus jer ok..tapi biler perangai Diva dier muncul nak berdukung jer tau…memacam….tapi mummy tetap sayang kamu nak….daaa

pixel Motherhood Mondays : My Little Rapunzel

7 Responses to “Motherhood Mondays : My Little Rapunzel”

  1. lieya_latif says:

    rambut curly2 tu yg mahal tu…cantik jek….kalo di bela panjang lagi laa comel heheheeh…

    oo pandai umpan ngan barbie yeak…..tu la kalo anak pompuan ni tak sah kalo takde barbie kan…..tapi sebenarnye kite pun minat….sbb comey….

  2. BSB says:

    mama & anak sama cantik..

  3. Ajumohit says:

    Mamanya maintain kurus jek, like mother like daughter ;)

  4. suka betol tgk kak lizz ni..menten cantik..sama ngn anak..;)


Leave a Reply

Current day month ye@r *