wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

6 Feb

murtabak maggi special untuk adik

Author:lizz

murtabak maggi special untuk adik | resepi murtabak maggi 

Ermmm entry sebelum kita mulakan bengkel sambil setup segala benda saya busy menaip entry ni kehkeh….Haritukan adik tak sihat tak lalu makan risau sangat minum susu pun sikit jer….risau tapi tetibe muka moyok tu  dia mintak  nak mertabak meggi mak ai ingatkan nak makan aper yang spesial tadik…selalu dia suka makan bubur jer tapi kali ni    mintak mertabak meggi agaknyer     haritu balik kampung makan ngan mak tehnyer tu sedap sangat kot tu yang dier teringin lagik…

mudah bangat kot masak mertabak meggi ni eceh …. sebab nak masak untuk adik kate dier tak nak sayur  saya rebus mee letak rencah sikit jer  dan letakkan garam sikit …gaulkan ngan telur   panaskan pan  taruk minyak  dalam beberapa titik gitu tuang maggie tadik…gunakan api perlahan agak2 kekuningan tu balikkan..dan angkat….hehe

tadaa…nilah rupanyer bilah dah dimasak

8429558027 e2f4e0831e z murtabak maggi special untuk adik

adik suka yang garing2 sikit…
8430625286 fc9a9db2ae b murtabak maggi special untuk adik

muka manja nak makan mertabak maggie…heee

8430625264 60334d8f60 b murtabak maggi special untuk adik

Muka gembira makan mertabak maggie sambil tengok Oggie…habis 2 ketul mertabak tu pekena susu lak….

pixel murtabak maggi special untuk adik

7 Responses to “murtabak maggi special untuk adik”

  1. Kakzakie Purvit says:

    Adik ni comellah Lizz. Suka tengok da senyum. Senyum depan murtabak maggi pun menjadi juga.

  2. Nampak sedap…yummy..
    comellah adik posing manja tu…^^

  3. LYAFRINA says:

    yumm..sedapnyer martabak megi..lya pon dah 2x cuba buat..mmg sedap la

  4. mamyharraz says:

    sedapnya murtabak megi tu dikk..
    makcikyati tak pernah mkn lagi..teringinlah nak cuba one day.

  5. kak ieda says:

    wahh akak pun dah lama x buat nie .. sedap kan .. sure budak2 tuu suke ;)

  6. anne says:

    tak pernah buat..asik terlupa je walaupun teringin nak makan..

  7. hajar says:

    pernah buat murtabak ni dolu2….. skg da lupa cnme nak buat… hehe


Leave a Reply

Current day month ye@r *