wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

14 Nov

My Happiest Moment

Author:lizz

nank membaca My Happiest MomentMy Happiest Moment

Anak-anak adalah anugerah kepada saya, kerana anak saya terus hidup. Mereka adalah penyeri hidup saya di kala senang dan susah,mereka sentiasa membuat saya tersenyum,  walaupun dengan pelbagai kerenah..saya tetap tesenyum..

Bagi saya..sesekali dapat melihat kegembiraan dan keceriaan mereka bersama menerokai ilmu dan membaca buku,  adalah suatu kepuasan yang tidak terkira nilainya ,melihat mereka membesar, bermain dan  berlari, bergelak ketawa dan tersenyum  , dapat membuatkan saya  melupakan sementara masalah-masalah yang dihadapi.

Anak-anak adalah semangat saya, mereka bagaikan darah yang mengalir didalam badan saya dan mereka jugalah yang membuatkan jantung saya terus berdegup..Kasih sayang erat antara adik dan abang membenihkan kasih sayang kami sekeluarga.kasih sayang yang saya berikan kepada mereka kini membenih dihati mereka,semoga kasih sayang ini dapat diabadikan dalam jiwa kami selamanya.

Gambar ini diabadikan oleh saya sendiri dalam melihat suasana kegembiraan dan keceriaan mereka membaca ,berpimpinan tangan.Kini dengan teknologi..semuanya boleh diabadikan untuk menjadi kenangan yang penuh bermakna untuk ditatapi sepanjang hidup ini.

Orange 01 Eng My Happiest Moment

 

 

pixel My Happiest Moment

11 Responses to “My Happiest Moment”

  1. nabilah_2908 says:

    senyum sendiri bila tengok gambar ni… :)

    bagus la..kecil2 dah minat dengan buku, :)

  2. Ajumohit says:

    Gud luck mummycute, Aju nk join tp moodnya x dtg2 lagi hihihi

  3. kak ieda says:

    yelah mereka lah permata hati kita kan .. x leh hidup tanpa mereka rasanya huhuh

  4. apaajanews says:

    memang cantik gambar yang diambil tu…

    psst : anyway anda telah di WAKENATAG, oleh apaajanews, semoga sudi menjawabnya

  5. adeeya says:

    Alolo comelnyaaaa lama tak dengar update sal budak dua orang ni :D hee

  6. nenscollection says:

    comel2 anak mummy ni..

  7. Lyafrina says:

    comel sgt2 2 beradik ni…
    gud luck :-)


Leave a Reply

Current day month ye@r *