wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

17 Dec

Nasi berlemak satu…

Author:lizz

Salam semua apa khabar dah makan….tetiba jer tanya pasal makan sebenarnyer nak cerita pasal Nasi lemak,  roti, canai teh 3 layer,lontong, kuih muih, dan macam-macam yang sudah tentunya memang sedap dan pantang dipelawa mesti nak dan nak lagi tapi tahukah kita semua makanan tadi mengandungi kalori yang amat tinggi… setinggi maner yer hehehhe..tak tau..kena bace buku lagi ni..

Sebolehnya kita perlu kurangkan makanan berkalori ini sebabnya aper, ia mengundang pelbagai masalah kesihatan dan juga ia menggemukkan biler gemuk macam-macam penyakit ader yer…pesanan untuk daddy yang skang tgah berdiet sakan huhuhu untuk menurunkan berat badan..

Kita perlu mengambil makanan yang berkhasiat dan dan memilih makanan yang berkalori yang sesuai dengan keperluan tubuh badan kita….

pixel Nasi berlemak satu...

4 Responses to “Nasi berlemak satu…”

  1. 2ury says:

    betul tu… tapi ia dah jadi kebiasaan masyarakt kita.. susah nak ubah. Jika tak pekena nasi lemak atau roti canai atau mee/nasi goreng, kureng nikmat pagi lah..

  2. k'eja says:

    kadang kan bila tengok en3 pasal makan, teringin je nampak sedap je
    perggg kena pulak nasi lemak sambal sutun ;p

  3. bantalbucuk says:

    lapa lak mummy sebut pasal makanan..huhu

  4. +fobia+ says:

    bedal semua.


Leave a Reply

Current day month ye@r *