wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

19 Apr

nenekku sayang

Author:lizz

Salam ceria di hari Jummat Uollsss….

hari ni kita kena ceria….

esokkan dah cuti…

********

Ini Kisah cucu perempuan nenek yang dua ni…

sangat comel…

suka kacau nenek…suka manja-manja gesel2 …

berebut nak beriba…nenak pun tak terlayan…

kadang budak dua ni suka buli nenek…nasib baik nenek jenis melayan aper yang cucu-cucu dier …

kalo balik kampung si sara ni bukan main manjer..ngan nenek…makan nak bersuap ngan nenek..tdo pun nenek yang dodoikan maknyer pun dier buat tak heran…

nenek2 nenekku sayang

duduk bersama diriba nenek…sesambil tu suruh  nenek bercerita…dalam keta pun suka buli nenek…hehe

sara perasan comel baru pakai lipbalm mummy…. tak nak senyum katernyer takut lipstik  hilang…kemain…kan…nenek1 nenekku sayangololo comel nenek nampak sikit pun jadila…hehe…

Pssssttt: Rindu mak kitew…huhu…tak sabar nak balik kampung jumpa dier…

pixel nenekku sayang

9 Responses to “nenekku sayang”

  1. aishah says:

    cucu dengan nenek.. mmg begitulahkan… tapi gelihati tgk gelagat diorang…

  2. wahida says:

    tak kira lah aku dah ckp berapa kali pun, aku tetap nak ckp jugak…aku sukak giler ngan rambut anak ko..harap2 kalau aku preggy satu hari nnt, aku terkenan kat rambut dan kecomelan anak ko ni…geram tau!!

    anak ko kalau dah besar nnt, mesti cantik…

  3. Ati Masrif says:

    salam,

    perasaan kasih dan sayang seorang nenek

    amboi2 rambut kakak tu ikal :)

  4. mamyharraz says:

    ololooo comelnya iaaa tuuu manja2 dgn nenek :)
    samlah mcm ank sy syg sgt kt nenek dia sbb dgn nenek semua boleh tp dgn mami asyik no no no hehe

  5. Nafira says:

    huhuhu.. tetiba rindu kat Ma jugak.. x sabar nak balik ngundi kat kampung.. walaupon kejap jer cuti. tapi boleh lah lepaskan rindu kat Ma dan adik2~

  6. nad @ mamaZN says:

    alololo, cucu nenek ni… omei-omei! :)

    aah, awak menang, nnt kasi alamat ek!
    sms pun boleh..esok dah nak pos dah huhu
    011-11925482

  7. ct cheery says:

    nenek kaki melayan off course la manja ngan nenek kan?,,,hehehe

  8. ajumohit says:

    manjanya pandai nak tarik perhatian nenek ye, mesti nenek pun rajin melayan cucunya kan lizz ;)

  9. Nora says:

    geramnya la tgk muka si sara yg kiut tu… haih!


Leave a Reply

Current day month ye@r *