wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

8 Mar

Nostalgia Bercuti Episod 3

Author:lizz
Inilah Pasar Kedai Payang mula-mula tu cam excited jer nak pergi sini, bila sampai jer uwais & Qaysara dah terbongkang tidor lagipun hari panas terik dah habis tu macamaner nak pegi membeli kat sini, nenek jadi mangsa kener duk dalam keter jaga Abang Apiz, Uwais & Qaysara sebelum pegi nenek dah siap pesan jangan pegi lama jap gi nangis nenek tak tau tambah Qaysara memang nak bertepek ngan mummy dier jer kiteorang pun cepat2 pegi membeli aper yang sempat tak beli apapun hanya beli baju santai Uwais & Qaysara, sotong gula 6 peket ngan satey 2 peket (memang sedap giler habis kiteorang hantam lepastu mulalah memulas perut sebab tak makan tengahari lagi). ni jer gambar yang ader masa kat pasar ni….. batik ok gak kat sini tapi takder perasaan pun nak beli sebab baju batik dah banyak kat umah…skarang trend batik digital kat sini harga pun ok tapi kesimpulannyer mummy tak suka sebabmahal2 pun tetap kene gosok gak malasnyer..t22 Nostalgia Bercuti Episod 3 Dah..dah lepas ni nak jalan jauh lagi tetiba daripada jauh nampak kenderaan banyak kat depan aaah mulalah daddy kelam kabut nak cari jln shortcut kat depan tu ader simpang dan ternampak pulak masjid ni cantik sangat aper lagi snap la picture ni banyak gak gambarnyer tapi yang ni yang terpilih…..lokasi tak ingat tapi kat sempadan terengganu kelantan kalau tak silap…

t26t Nostalgia Bercuti Episod 3Dah nak sampai kelantan ni yeay ….perut kiteorg lapar giler bersambung….
t27 Nostalgia Bercuti Episod 3

pixel Nostalgia Bercuti Episod 3

Leave a Reply

Current day month ye@r *