wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

30 Nov

Opahku sayang

Author:lizz

Opahku sayang | kasih sayang opah sayang opah Opahku sayang

Uwais sayang sungguh dia ngan opah….bulan ni opah ader kat umah kemain suka lagi dia…kemana berkepit ngan opah….main game pun duk celah ketiak opah…kena marah pun nyorok belakang opah.

Amboi kemain dier yer…kalo mummy bising suruh buat colouring ker exercise ker…terus jer cakap, opah kata boleh main game, dah penat baru boleh buat kalering hamboi kemain yer abang ….

Tapi paling best bila nak tido memula tido ngan opah…bila opah dah tido mula la dia masuk bilik kiteorang senyap2 suruh baca buku cerita sebelum tdo…kalo takkan tak tdo…tau yer bang mencari mummy nak dengar suara mummy yang lemak merdu ni bercerita hehe….Uwais ni tiap malam mesti nak kena dengar cerita dulu…tepuk2 bagi susu sebotol baru dia tidur….manja tau abang ni….

pixel Opahku sayang

4 Responses to “Opahku sayang”

  1. mamyharraz says:

    manisnyaaaa..terharu tgk pic ni.

  2. cho zila says:

    amboi manjanyer dia… opah memang sayangkan cucunyer..
    akak teringin nak cerita2 sebelum tidur konon ni dah umur 6 tahun baru nak mule memang takderlerkan..

  3. Nora says:

    alolololo… cucu opah.. heheheh

    Nuffy: Trendsetter Online – KL-SOGO

  4. IntaNBerliaN says:

    ooo nak dgr mummy bercerita upenye.. :-)


Leave a Reply

Current day month ye@r *