wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

14 Jun

outstation dipekan

Author:lizz

salam & selamat pagi uolls..
ioollsss sekarang di pekan 5 hari….
untuk buat rakaman minggu bahasa..

tengah kusyuk tengok debat kat MRSM pekan..
eh saya memang suka giler nengok debat…nganga2 mulut.. kagum tau…
Student yang petah bercakap..non stop
tmbah kalo debate & pidato..ish tak habis ku kagum
tetibe rasa nak latih anak sendiri dari sekarang…haha

ermmm lamernye raser….
sedih tinggal anak-anak…
mesti dierang rindu ngan suara saya yang lemak merdu ni membebel, tambah-tambah abang takder saper kemas buku sekolah & teman dia buat homework.. anjer mami sorang lagik tu lagila…memalam kejut nak minum susu nak peluk-peluk..
Tapi…
semalam telepon dedua ok ngan dedi…
adik siap tak mintak susu memalam..
bagus dedua buat kerja sekolah ngan dedi… ok tak banyak songeh kalo ngan saya tok sah cakap…memacam hal dierorang buat…sajerkan nak buli mami la tu….
hari ni dah hari ke 3 kat pekan ni…tak sabar tunggu ahad…
eh nak tanyer uollls kat pekan ni yang makanan special n sedap-sedap kat maner ek..

pixel outstation dipekan

6 Responses to “outstation dipekan”

  1. chozila says:

    alamak jauhnyer yerk.. takperlah kerjekan….
    anak2 tu yang susahnyerkan…

  2. amirah says:

    selalunya gitu la. kalo dengan babah nya okeyyy je. kalo dgn mama nak berkepittt je. selamat beroutstation ye…

  3. Nafira says:

    mmg tak best kalo kena outstation kan~ asik teringatkan anak2 dan suami jer kan~ hehehe

  4. ajumohit says:

    wahh lama ye outstation lizz, sib bek anak2 dgr cakap dedinya kan, biasa mcm tulah dgn kita ni wat dunno saje nak uji suara mummy ;)

  5. My Notes says:

    selalunya anak – anak mmg mdh dgr kata ayahnya mkn sbb lbh respect atau mungkin lbh tkt ! dgn ibunya pasti diperlekehkan …

  6. LYAFRINA says:

    lya dh lme x outstation ni…

    biasalah camtu..asya pon..bila ckp mama dia main2 sket…


Leave a Reply

Current day month ye@r *