wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

3 Mar

Polka Dots

Author:lizz

maksumakteh Polka Dots

Hari Sabtu hari tu kiteorang kluar  jalan2 and makan2 kebetulan  maksu & mak teh uwais & adik Qaysara ni boria cam janji jer pakai sama klakar…sampai ke cekak pun sama cam kembar jer…minah berdua ni kalau bersiap mau sejam baru siap kitaorang tunggu dalam keta dah berasap dah sib baik ader nenek kalau tidak dah lama kena tinggal hehehe..

pixel Polka Dots

11 Responses to “Polka Dots”

  1. kpah k-poh says:

    zaman polka dots dah timbul balik ke??? nak kena selongkar baju2 lama nih!!! ( haram tak muat…)

  2. kamihidup says:

    cantik. :)

  3. mummycute says:

    cam kembar kan…

  4. yaya says:

    Amboii, kemaen dorang berlawa ehh :’)

  5. melur says:

    Salam kenal adik jelita,
    suka polka dot..lagi la kalau kombinasi merah putih atau hitam putih

  6. cik Sheylalalalala ~~~~ says:

    suke polka dot..comelllllllllllllllllll :)

  7. kay_are says:

    dah memang kurus kot =P


Leave a Reply

Current day month ye@r *