wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

12 Jun

Produk kurus badan berkesan | Mi berlapis kuruskan badan

Author:lizz

Produk kurus badan berkesan | Mi berlapis  kuruskan badan

Berita baik bagi mereka yang nak kuruskan badan….  haa..bukan dengan makan pil tapi makanan yang biasa kita makan..kali ni Mi bukan lagi tinggi asid borid, tapi Mee berlapis atau mee kurus adalah produk untuk mengurangkan masalah berat badan. Lepas ni jangan makan nasi gantikan dengan memakan Mee kurus ni…senang dan kenyang juga ni..

Saya  rasa kemungkinan untuk berjaya kuruskan badan  tu tinggi..hehe, kalau tak makan nasi, tapi kita gantikan dengan mee kurus  ni mesti dapat kurang sikit berat badan yer tak?..Nasi ni memang byk keburukan kalau dimakan selalu dan dalam kuantiti yang banyak…dan dengan Mi berlapis ni, mesti ramai yang nak mencubanya..

mee berlapis Produk kurus badan berkesan | Mi berlapis kuruskan badan

Gambar Mee berlapis atau mee kurus

INFO

Gambar Mee berlapis atau mee kurus

  • Mi berlapis  Diperkaya serbuk cili dengan penambahbaikan pada pegangan kapsaicin.
  • produk mee kurus   pertama  dihasilkan di dunia untuk kuruskan badan.
  • Mi berlapis membolehkan kapsaicin masuk ke dalam badan tanpa iritasi, kesakitan dan pedas mulut.
  • Boleh menguruskan badan jika kerap dimakan.
  • Lebih praktikal dan murah.
  • Penggunaan serbuk cili dalam kapsul seperti di negara maju untuk pengurusan berat badan adalah lebih mahal dan tidak sesuai digunakan di Asia.
  • Kajian dijalankan selama dua tahun.
  • Produk Mee berlapis Sedang dipatenkan dan beberapa syarikat sedang menguji produk ini.
  • Inovasi ini memenangi anugerah emas International Invention and Technology Exhibition (ITEX) 2012.

Mee berlapis mengandungi bahan penjerap daripada kulit udang itu bertindak dengan tiga fungsi utama iaitu menjerap minyak, mengental dan menggumpal keladak sisa bagi menjadikan proses rawatan air sisa menjadi lebih mudah dan berkesan.

mee kurus   ini disifatkan Produk kurus badan berkesan  dan sangat efektif dalam menyingkirkan sisa minyak kerana bahannya yang semula jadi bebas dari logam berat, tidak bertoksik, tiada kesan sampingan, mudah untuk dibuang dan mesra alam.

sumber Berita Harian  : http://www.bharian.com.my

pixel Produk kurus badan berkesan | Mi berlapis kuruskan badan

3 Responses to “Produk kurus badan berkesan | Mi berlapis kuruskan badan”

  1. Ajumohit says:

    Owhh boleh try ni, tp selalunya mknan sihat ni tak berapa sedap kan hihihi

  2. lieya_latif says:

    wahhhhhhhhhhhhhhhhh ini sudah bagus nie…teruja lieya tgk nie….kat mane plak nak pi cari ni yeak……ye laa kite ni mmg nak diet, tapi sehari tak dpt nasi mule dah rase nak pitam hihihihi…..

  3. Norita says:

    produk ni sesuai tak dengan orang yang alergi pada makanan laut.


Leave a Reply

Current day month ye@r *