wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

17 May

psikologi

Author:lizz

Psikologi mengatakan:

1. Apabila seseorang itu terlalu ketawa terbahak-bahak biarpun hanya perkara kecil yang langsung tidak lucu dan kelihatan bodoh, dia sebenarnya seorang yg mempunyai jiwa yg sangat sunyi.

2. Sekiranya seseorang itu banyak tidur, dia org yang kuat bersedih.

3. Apabila dia kurang bercakap tetapi pantas dalam berbicara, bermakna dia menyimpan mseribu rahsia.

4. Sekiranya dia sukar untuk mengeluarkan airmata, dia seorang yg lemah.

5. Kalau senang menangis meskipun benda yg kecil sahaja, dia seorang yg berhati lembut.

6. Dan sekiranya dia cepat marah biarpun perkara sekecil kuman, itu bermakna dia perlukan kasih sayang.

p/s: Berusahalah untuk memahami orang lain, selepas kita memahami diri kita sendiri. Bukan 100% betul, tetapi ada sedikit
kebenarannya disitu…

sumber FB

pixel psikologi

9 Responses to “psikologi”

  1. dana says:

    ada betul nyer kt situ, akak jenis yg cpt menangis tak sangka akak hati lembut…

    bos akak jenis yg pyh ketawa, cpt marah n melenting dia msti kurang ksh syg kan…

  2. mamyharraz says:

    sy yg no 4 :”)

  3. amirah says:

    ada betul nya jugak kan?..

  4. chozila says:

    yang 6 tu cam akak selalu marah anak2jer… kurang kasih saying ker akakni…

  5. suriaamanda says:

    ada jugak betul nya..macam2 orang macam2 ragam kan..

  6. Lieyalatif says:

    Bile diteliti mmg ade betul nye tu kan….ape kelakuan dan sikap kite ade bende lain yg tersembunyi…pandai x pandai nak menilai je kan lizz….

    Hepi weekend lizz…

  7. Nafira says:

    zura pon kategori cepat marah gak.. kurang kasih sayang? urrmmmm.

    kena selidik balik~

  8. Rozita says:

    Akak suka yg warna kelabu tu…simple tapi kemas

  9. semua pown chantek dan kemas…


Leave a Reply

Current day month ye@r *