wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

10 Jun

makan putu bambu sedap dihujung minggu

Author:lizz

 

salam isnin…

salam ceria….*mata kebil-kebil dalam train…

hari kena  muka kena ceria kena tepek bedak sikit lipstik sikit…*senyum

pepagi dah kena masuk meeting…kepala pun meong-meong lagik ni…

takper…kita lupakan jap…

 

 

hari sabtu minggu lepas  saya ajak dedi jalan-jalan….

kater dedi ok jer…

siapkan baju anak-anak lebih sikit maner la tau nak gi pantai ker kan…

hoi…ini sudah bagus…

cepat kiter siapkan takur nantikang dedi ubah fikiran…

hehe..

dah siap-siap jom la kita-jalan-jalan..

tak tau nak kemaner…

dulu time duk kl…kuar rumah nampak bangunan sini sana ..

sekarang…..

9002701460 520e80ce11 o makan putu bambu sedap dihujung minggu

 

semua hutan & ladang dah takder bangunan tinggi lagi…

nyaman uooollssss…..ermmmmm*hirup udara segar…

adik ngan abang jakun tau..

siap bukak tingkap nengok kerbau lembu..ternganga mulut memasing  klakar…

 

sesambil tu…

kita keluarkan  bungkusan comel ni…

dedi beli kat pasar pagi tadik…

tak sabar nak makan baunyer  menggoda sungguh…

9001520597 1140599652 o makan putu bambu sedap dihujung minggu

9001520617 9ebc7edf32 o makan putu bambu sedap dihujung minggu

ermmm…sangat sedap putu bambu..wewe

adik ngan abang dah nganga mulut nak makan…

tengok tu…

putih gebu..

9001520643 dceccf85af o makan putu bambu sedap dihujung minggu

tengok la adik tu…

happy bukan main..

dapat makan putu bamboo..

gaya manjew tak habis-habis…

 

9001520469 5858710d39 o makan putu bambu sedap dihujung minggu

abang uwais tu biasa la dier dah start merajuk…

gaduh ngan adik berebut makan…adik suka nyakat..

nasib baik ader nenek pujuk..

bagi minum air masak sikit..

terus ok..

9001520491 402d63db82 o makan putu bambu sedap dihujung minggu

makan sama-sama….9001520479 742333b761 o makan putu bambu sedap dihujung minggu

kan ker comot budak ni…siap suruh saya snap gambar dia makn comot..

suka la tu…

***************

nak tau kiter orang pi maner..

nanti sambung

nanti kiter sambung lagi yek…

babai…

pixel makan putu bambu sedap dihujung minggu

18 Responses to “makan putu bambu sedap dihujung minggu”

  1. lama benar tak makan putu bambu tu

  2. cmashiema says:

    Salam K.Lizz..

    wah..jalan2 kemana tu??tgk pic damai sungguh..

    cma kurang menggemari putu bambu..
    tp kalu ade layan jugak..klu anak2 ye peberet.. :)

  3. rasp says:

    hehehehehe adik ceria jer ek sis….
    abg tu loving and caring…
    tu yang ‘terpaksa’ redha dgn kerenah adik ;)

    ahkak sukkkkaaa kalo dapat gi tempat2 yg menghijau gitu….
    memang rasa tenang jer….
    i suka gak makan putu bambu…
    sedapppp kan…

  4. yui says:

    sedapnya yui tgk..nyum22

  5. dana says:

    lama tak mkn lah dik, bt terliur akak je… tp area sana mmg mkn dia letak lg gula pasir yek, bau dia tuh kalu pns2 mmg tak tahan kan…

    pandai si adik mujuk abng ek

  6. daddyziyyad says:

    Sedapnya putu bambu..lama betul saya tak makan..

  7. Kakzakie Purvit says:

    Oh… adik suka menyakat abang ye.. Nanti auntie ambik abang adik baru tahu. Auntie tak ada anak lelaki ni…:)

  8. wahida says:

    sedapnyaaaaaaa nok putu bambu tu…gerammm je aku tgk…rasa nak masuk pc ni…huhu…

    anak dara aku tu comot2 pun tetap comel…menten comel kekdahnya…

  9. kak ieda says:

    fuh !
    sedappp nie ;)

    asal dari tadi BW je nampak makanan yg dah lama akak x makan huwaaaaaaaaaaaaa

  10. Nafira says:

    adehhh.. terliur pulak tgk putu bambo tuh.. feberet zura gak nih.. makan panas2..

  11. jijah says:

    jijah suka sangat putu bambu atau putu piring..memang marveless!

  12. Lieyalatif says:

    Lieya plak terliur lizz…udahle puase ni ekekekek….nanti nak carilaa putu bambu gak…bace tang bau wangi tu terus idung lieya mcm terbau jugak hah heheheheh

    Sara buli abg yeee…kan abg dah majuk tuuu….cpt pujuk abg ok hehehehe

  13. ajumohit says:

    hmm sedapnya dah lama tak makan putu bambu, kat gombak ni susah pulak nak jumpa, putu bambu mmg banyak ;)

  14. suriaamanda says:

    tgok pemandangan tu mcm nak pi PD jer

  15. normi says:

    putu bambu memang feveret akak… tp baru2 ni akak da beli tp tak sedappp…sentappp…huhu

  16. hafizmd says:

    as salam
    terterjah ke sini lepas nampak tajuk putu bambu my feveret…hihi

    comot betul makan =)

    salam kenal dari saye hafizmd

  17. izan ishak says:

    ohhh… tiba2 rindu nak mkn putu bambu juriah tu. byk kali lalu kat ayer hitam tapi ayah tak singgah pun. malas nak u turn bagai katanya.. :(


Leave a Reply

Current day month ye@r *