wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

5 Apr

rahsia ejaan pada nama

Author:lizz

Dah jumaat kan…hehe kiter suka

dah 5 hari kursus

nak nangis..

asyik makan jer…huhu

k jom kiter rileks-2

jom kiter tengok rahsia ejaan pada nama kiter..

 

A – anda boleh jadi terlalu pendiam bila sesuatu ada dalam fikiran anda.

B – anda selalu berwaspada bila bertemu kenalan baru.

C – anda ada kelebihan, jangan malu mempamerkannya.

D – anda ada masalah dalam mempercayai orang lain.

E – anda sentiasa seorang yang exited (ghairah).

F – semua orang menyayangi anda.

G – anda ada cara sendiri untuk menilai manusia.

H – anda bukan seorang judgmental, kurang otak keadilan.

I – anda mudah senyum dan boleh membuat orang lain senyum.

J – anda seorang yang cemburu.

K – anda suka mencuba perkara-perkara baru.

L – anda sangat percaya dengan cinta dan mudah tenggelam ke dalamnya.

M – kejayaan mudah datang kepada anda.

N- anda suka bekerja, tapi selalu mahukan kerehatan.

O – anda seorang yang berfikiran terbuka.

P – anda seorang yang mudah berkawan dan mudah memahami.

Q – anda seorang hipokrit.

R – anda seorang yang gemar social.

S – anda sangat broad-minded (fikiran terbuka).

T – anda ada sikap canggih, amat canggih.

U – anda merasakan anda ada ciri-ciri istimewa setanding dengan orang lain.

V – fizikal anda baik sekali.

W – anda suka menyendiri.

X – anda tak akan benarkan orang bagitahu apa yang patut anda buat.

Y – anda selalu penyebab pada banyak masalah.

Z – anda selalu bergaduh dengan seseorang.

 

ini adelah suka2  jer tau…

 

nama : Lizz

L – anda sangat percaya dengan cinta dan mudah tenggelam ke dalamnya.* betulker ni …

I – anda mudah senyum dan boleh membuat orang lain senyum. * tapi yang  tegur saya supaya senyum..

Z – anda selalu bergaduh dengan seseorang.* ini tak benar sama sekali..

Z – anda selalu bergaduh dengan seseorang.* ini tak benar sama sekali..

 

**hmmm..tak ade yang betulnyer ni..
hehe

 

pixel rahsia ejaan pada nama

7 Responses to “rahsia ejaan pada nama”

  1. masya says:

    menarik ni.. saya baru tahu .. ala y-pencetus masalah huhuhuhu ..

  2. kadang2 bila tgk setiap huruf ada maknanyer..cuba cantumkan jadi 1 nama,,,ye la..ada gak la persamaanyer

  3. ehe..sekadar suka2 kot nie..tapi sikit2 ada benarnya

  4. nens says:

    kalo nens guna nama NINI..ade gak betul..hehe
    suka2 kan..mana th kalo suka maksud nama kita..kita berusaha menjadi lebih baik..;)

  5. anies says:

    penah buat tp x betul pon hehee

  6. lieyalatif says:

    5 hari lizz? wow byk tu…kursus ape…dulu2 kursus induksi atau btn jek yg selallunye lame…

    lieya ni baru kumpul sehari kursus…mane nak cekau lagi 6 ari tuk cukup kan 7 ari ni…uwaaaa!!!

  7. shidah says:

    eheheheeee……… macam best jer ejaan nama penuh saya tuuu… rileks kan minda… syok lak


Leave a Reply

Current day month ye@r *