wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

13 Sep

rilek dan santai adik dan abang

Author:lizz

hey-hey you-you..

hamboi  adik skang ni suker betul ngan lagu tu kejap2 dia-dia nyanyi

tapi …

klakonyer itu jer yang dier duk ulang…muahaha…

sampai maknyer terikut sekali boleh…

meh layan gambor budak berdua ni bersantai..

hari tu bawak dierang ni lepak-lepak kat Dhotel makan-makan..

nak pi shoping kompleks malash…boleh

last-last pi makan-makan…

 

9662889661 ddcf83b6d1 o rilek dan santai adik dan abang

adik ngan abang berposing.

abang tak leh blah memang skang musimnyer tak suker bergambor..

suruh senyum pun gitu jer yang terbaik dia boleh buat,,sabo jerla…

adik cam biasa ok suka bergambo..

siap tanyer nampak tak liptik *lipstik dia pakai…kemainkan

9666120850 deea0726bf o rilek dan santai adik dan abang

ni lagi satu gambo bebudak ni ni namanyer senyum nak tak nak…

gigit dedua ni kang baru tau…

k…sekian celoteh dari Cik pun lizz pepagi ni babai….

pixel rilek dan santai adik dan abang

10 Responses to “rilek dan santai adik dan abang”

  1. Qhaifa Nur says:

    seronok tengok adik abang sporting bergambar…
    anak-anak kat rumah ikut mood ha..ha..

  2. okje says:

    Dua dua pun comey….
    walaupun abg tak de mood nk brgambo….tp ttp encem…

  3. Nafira says:

    dedua kiut~hehehehe
    lapar kot, tu yang x mau senyum~

  4. dana says:

    suke lah ngn baju adik ngn abg yg sedondon tuh… gaya adik pun suke… ngn rambut ala2 rock gitu

  5. lelamaisara says:

    comey du2 anak awak…suke tgok nye..;)

  6. nieda says:

    Comey dua beradik

  7. deno says:

    dua2 makin comel, makin besar.. dulu kecik je… hihi.. boleh nampak beza.. pandai pula berposing :)

  8. puan kutu says:

    bergaya betul adik abang ni..baju pun match..senyum tu terbaik,nak tak nak je..yg penting comel sgt..:)

  9. IntaNBerliaN says:

    eee geram betoi tgk si adik ni…!!

    kalau saya balik ipoh, jom dtg umah parent saya…. hihii

  10. MaMaRey says:

    amboii..bergaya dua beradik ni..pandai berposing..pic pertama si abang snyum..cute..:)


Leave a Reply

Current day month ye@r *