wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

18 Jul

Rindu mak su & Mak teh

Author:lizz

Sejak dah pindah perak ni..

Rasanyer dah lamer beno  tak jumpe adik beradik…

kalo tak dulu mesti jumpa…tak seminggu sekali…2 hari sekali kekadang hari-hari pun ader…kalo dierang tu datang umah

sekarang…

dah berbulan jugak la tak jumpa…

rindu dengan dierang….abang hehari cakap rindu ngan maktehnyer…

adik lagila rindu maksu makteh & nenek sekali…

kalo dulu dierang la…yang melayan adik dengan abang…

kalo saya ngan dedi ader hal boleh la tinggalkan adik ngan abang kat umah makteh..

sekarang memang tak la kan…hangkut sajer kemaner…

hari tu adik ngan abang siap cakap…suruh kiteorang hantar umah makteh jap…

nak main-main umah mak teh…nak makan naget garing makteh..*hangit la tu* muahaha

kesian…

kalo dekat lama dah mami dedi hantar…

ni makan 3 jam tu nak oi…

 

ni lah ha….mak su dan mak teh

9311423684 3c8af8cfc5 Rindu mak su & Mak teh

yang dierang rindu kan sangat tu…

biler nengok gambor ni terbayang suara nyaring moksu..

dan kalo jumper mesti potpetpotpet  ngan mak teh

lepastu gaduh2 manjer muahehe

9308641095 cb42cc64ea Rindu mak su & Mak teh

tak per  nanti kita balik kampung…ok anak-anak..

jumper mokcik-mokcik comel dierang ni…

PS: hari tu nak balik kampung tak jadi dedi busy…

nampaknyer dekat raya baru balik…

tak sabar nak makan tembikai Pak Long…Sedapnyer….

pixel Rindu mak su & Mak teh

21 Responses to “Rindu mak su & Mak teh”

  1. rindu kan bila lama tak jumpe

  2. dana says:

    yelah dh duk jauh comfirm rindu kt adik… lg2 deme pulak jenis yg kalu jmpa msti riuh… rindu tak borak2, gosip kan

  3. anies says:

    sapa yg x rindu kalu da lama x bersua kn?

  4. Myra Jay says:

    Takpe Raya dah tak lama, insyaAllah nanti dapat jumpa :)

  5. suriaamanda says:

    budak2 memang cepat rapat dengan orang yang rajin layan mereka…nak2 dania pun sama..lebih rapat ngan makcik2 dia dari mama nyer sendiri..sedih…

  6. daddyziyyad says:

    takpa…bulan puasa ni cuba ajak maksu & makteh tu mai buka puasa sesama selalu….:P

  7. anne says:

    anak sypun dah pandai rindu. tibe2 ckp nak tokmak, atok dgn pak ngah..hehe

  8. Kakzakie Purvit says:

    Nampak makteh dan maksu mereka ni penyayang sebab itulah anak-anak dah rindu Lizz. Ikatan kalau ada kasih dan sayang akan rindu jadinya…

  9. takpe2..raya dah nak dekat..nnti balik leh potpet lama2..sy pun kalau balik kampung..makcik2 sy mesti potpet aka gossip2..hehehe..almaklumlah..anak saudara dok kl..tak tau perkembangan terkini kt kampung kan..heheeh..selamat berposa ..

  10. mmg tak sabaq nak balik kg

  11. izan ishak says:

    alaaa… siannya abg n adik rindu ngan mak su n makteh dorang ye. takpe… nanti boleh jumpa kan.

    izan pun dah lama tak balik kg ni jumpa mak. kalau takde aral hujung minggu ni nak balik sblm mak pegi umrah.

  12. wahida says:

    ala sian budak2 ni…

    nnt raya boleh jumpa puas2…

  13. ajumohit says:

    kalau dah berjumpa riuh rendah jadinya ;) , nak jugak tembikai pak long ;)

  14. amirah says:

    bestnya kalau adik beradik rapat ni..

  15. muja says:

    siannya.. sm mcm anak sy..
    Kdg2 br jer ckp aciknya nak dtg, udah asik ty ajer mn acik mn acik.. aissh

  16. rasp says:

    mau tak rindu…
    sbb slalu pegi kan…
    ajak ler dorang ke your house sis…
    utk berbuka over the weekends…

  17. daddydee says:

    Memang pasti akan rindu kalau duduk jauh dari adik beradik…saya pun jarang pulang ke kampung.

  18. anak2 KA pun rapat dgn makcik2 they all hehehe

  19. mamyharraz says:

    lizz dah pindah perak rupanya..
    sy ni menanti gak nak pindah ke PD..
    tp sebabkan yuran harraz dah settle sayang pulak nak stopkan..mungkin bulan 9 ni kot pindah..

    dah berjauhan mmglah rindu-rinduan..
    comel kedua2 makciknya tu :)

  20. kalau dah duk jauh2 ni memang rindulah…macam lily ni setahun sekali baru dapat jumpa dengan adik beradik….

  21. puan kutu says:

    baca tajuk maksu makteh terbayang ketuan mereka..rupanya masih muda n gojes..nti blik kmpg melepaslah rindu..:)


Leave a Reply

Current day month ye@r *