wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

30 Oct

sahabat sejati | empat sekawan

Author:lizz

sahabat sejati | empat sekawangambar kanak kanak sahabat sejati | empat sekawan

1…2…3….

semua pakat tengok kelain…. kemain susah nak bergambar budak berempat ni….tambah2 uwais tu…ko pandang aper bang…

elok la tu dua pandang kamera yang 2 lagi mengala kemaner-maner tah…yang dua tu anak2 buah ai sebenarnyer…dedua nilah kawan baik uwais dan qaysara kadang jadik teman gaduh jugak…tapi yang pasti kalo berempat ni bergabung memang meletoooop…letoop…keempat ni kuat menjerit dalam keter…kalo naik keter skali pening tambah2 amanda tu memang tak tahan…tapikan keempat2 teman paling setia…dan paling kancing…

Coretan : Rindukan dierang ni huhu…mood berkursus…layan kursus sampai jumaat…makan pun banyak..adoi….penin..penin…tak sempat nak ziarah blog kengkawan 2,3 hari ni huhu..

pixel sahabat sejati | empat sekawan

2 Responses to “sahabat sejati | empat sekawan”

  1. Ajumohit says:

    selamat berkursus lizz, mesti rindu bangat kan ;)

  2. nenscollection says:

    wahh..comel2!..posing sorang2 ala citer KAMI DH..HEHE


Leave a Reply

Current day month ye@r *