wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

18 May

sarapan pagi | keledek goreng rangup

Author:lizz

salam sabtu uollsss….

pepagi ni tak tau nak makan aper…

bukak peti ais

ader keledek…

ermmm sedap ni buat keledek goreng rangup…

kalo nenek goreng lagi best…hehe

jadik ku mintak nenek goreng sajok..

sementara tu siapkan bahan..

cara buat keledek goreng rangup : bancuh tepung dengan air taruk gula sikit dan garam sikit lepas tu gaulkan ngan telur * saya kekadang taruk kadang tak yah letak telur ni…jangan lupa taruk kunyit sikit

 8749761464 de18fbd6c0 sarapan pagi | keledek goreng rangup

Panaskan minyak goreng…nenek yang goreng saya buat bahan jer…hehe…nenek kalo goreng memang lama…kemain beralus menggoreng keledek ..kalo saya bantai je  janji masak hehe…nenek goreng jap-jap dia balikkan katernyer nak bagi sama rata..

8748645065 2f3e36941a sarapan pagi | keledek goreng rangup

nin dia menimbun nenek goreng…abang ngan adik duk kat meja dah nunggu nenek masak…

8748637069 2267cf9a80 sarapan pagi | keledek goreng rangup

4 ketoi ni saya makn sorang jer yek…adik suka yang tebal-tabal abang uolls tau dia makan yang rangup-rangup jer..kemain memilih yang tak rangup dia tak makan lepastu dier kutip tepung goreng yang rangup kat tepi keledek tu habis dia makan…kemain kan…adik jugak yang bagus tak memilih dia main taram jer…

8749761552 a2a821dcc0 sarapan pagi | keledek goreng rangup

Adik lepas makan keledek goreng  dia bantai nasik lemak pulak…montel la lepas ni adik sara ni…asik makan jer….hehe

8748636977 bd17c5e9d4 sarapan pagi | keledek goreng rangup

Uolls sarapan aper hari ni yek….

selamat berhujung semua….

pixel sarapan pagi | keledek goreng rangup

9 Responses to “sarapan pagi | keledek goreng rangup”

  1. ajumohit says:

    emmm seleranya adik makan, dah lama tak
    makan keledek goreng, hehe biasa kalau nenek yg masak mmg sedap kan lizz

  2. My Notes says:

    pagi nih breakfast mee bandung . guna sebuk mee bandung segera … mmg sedap … ngeeee

  3. masya says:

    suka keledek goreng, cicah kuah sambal kicap .. lama x makan.. susah nak dapa skrg..

  4. wahida says:

    eh, nape aku tak leh tgk gambar ni? pc aku problem kah?

  5. Lieyalatif says:

    Bagus sara senang mkn…lega kalo anak bukan jenis memilih makan ni lizz…

    Lieya suke yg nipis2 n garing2…cicah plak sambal kicap…perghhhhh terbaik laa lizz…terliur plak lieya lizz..kompom ujung mgu ni gi cari keledek…

  6. amirah says:

    letak jugak ke kuning telurnya?…nak wat la sebab ada beli keledek

  7. Fiza Rahman says:

    Sedapnya. Teringat masa 1st time goreng keledek. Tak pernah goreng kan. Saya gi rebus dulu keledek tu…hehehe…

  8. dana says:

    lama akak tak bt keledek gorengn nih… terliur lak nengok lizz bt… kalu akak keledek goreng wajib cicah ngn sambal kicap… baru umpsh

  9. cik puan says:

    pengantin perempuan chumel…tahniah


Leave a Reply

Current day month ye@r *