wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

18 Sep

sarapan pagi nasi bubur volcano

Author:lizz

sarapan pagi nasi bubur volcano | sarapan pagi 

Adik Pepagi lagi dah kejut mummyer bangun memacam aksi dia buat semata nak suruh maknyer bangun..maknyer tu sayer la kan heeee…biasala lepas subuh kalo tdo memang best tapi2 jejarang jer….Adik ni kalau hari minggu mesti nak makan nasi bubur…tu yang best sesuai dengan maknyer yang rajinni kan…bukan aper buat bubur ni perkara mudah pejammmm mata pun boleh masak hehe

masak nasi bubur adik tu mudah jer…. masak nasi bubur cam biasa,  masukkan ayam, brokoli, jagung, ubi yang warna purple tu saya masukkan lebih sikit…kemudian asingkan ayam brokoli kemudian blend jadilah yang warna ala2 hijau tu….yang warna purple tu hasil dari ubi tadi memang adik suker sangat…lepas tu tambah secotet brokoli ala konon2 hiasan la tu hehe….

tengokla tu muka tak sabar nak makan….kemain ceria lagik dier nak makan bubur valcano yang nak meletup tu haha…

sarapan pagi sihat adik sarapan pagi nasi bubur volcano

errmmm  shedap bubur volcano ……… makan sambil sambil pegang rambut…nyum..nyum

sarapan pagi sarapan pagi nasi bubur volcano

Oooo ini hasilnyer habis sepinggan bubur volcano adik….. paling special tau….  makan sehingga menjilat sudu…habis pun nak mintak lagik….

sarapan pagi anak sarapan pagi nasi bubur volcano

Sssssst: Sejak2 rayer ni makan banyak bermalas-malasan pulak rasernyer…..

 

 

pixel sarapan pagi nasi bubur volcano

3 Responses to “sarapan pagi nasi bubur volcano”

  1. nenscollection says:

    mcm best je bubur volcano tu kak lizz..
    ape bahan2 die..hehe..mintak resepi teruss..hehe

    time kasih suke hadiah nens,hehe

  2. Kakzakie says:

    Bagus Lizz yg penting semua lengkap utk anak seusia adik. Tak payah pening kepala fikir suruh dia makan sayur/lauk bagai. semua dah ada tinggal sediakan sudu terus masuk mulut – senang dan praktikal.

  3. IntaNBerliaN says:

    nampk bkn main sedap lagi.. hbs semngkuk yer.. :-)


Leave a Reply

Current day month ye@r *