wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

7 Jan

Sarapan Pagi

Author:lizz

roti Sarapan Pagi

umpp bestnyer tengok roti tu kan haa, inilah sarapan pagi kegemaran kami apabila waktu pagi …sarapan pagi tu memang wajib keluarga mummy…kiteorang boleh makan seawal 7 pagi tapi kalau bangun lambat cam biasala kul 10 pagi baru makan…bagi sesetengah orang ramai yang tak bersarapan sebenarnya sarapan pagi adalah hidangan makanan yang paling penting.

Kita akan lebih bertenaga memulakan kerja selepas makan pagi..betul tak.. dan kita tak perlu makan apa2 makanan ringan sebelum tiba makan tengahari kerana makanan ringan akan lebih menggemukkan apabila kita tak bersarapan kita akan makan ringan misalnya kerepek, keropok dan lain dengan lebih banyak daripada jumlah makanan yang kita perlukan..

alah bukan susah nak buat sarapan cukup segelas susu segar, sedikit buahan2 seperti sebiji pisang @ jambu batu @ betik dan roti bakar yang boleh disediakan dengan cepat  sambil2 basuh pinggan pun boleh sedia sarapan pagi kan…

pixel Sarapan Pagi

13 Responses to “Sarapan Pagi”

  1. amataresu says:

    laparnye tgk makanan kt atas..bkn utk brekfes je…anytime ble >_<

  2. su manje says:

    adoui…..
    petang2 cam nie…lapor di buatnya tgok menu nie..

  3. KP says:

    lapo lak malam2 ni.

  4. Princess MOMOY says:

    alaa…bekfas tu comelnyer

    Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

    NUFFANANG: Apa itu CPC, BE, ME dan Ad ?

  5. keen~ says:

    betol3~ sarapan sgt penting utk otak~~ ^_^

  6. aleen aiden says:

    macam sedap pulak tengok roti kat atas tuh.hu3.

  7. Miecyber says:

    Simple tetapi sodap….

    Siput mengeluarkan cahaya

  8. Shana says:

    Uiitt… Sedapnyer.. dah la tngah lapor ni kak.. huhuhu

  9. ah7 says:

    wah…sedapnye…simple but nice

    p/s : FA CUP VS AJL25 VS ASIAN CUP mane 1 pilihan anda?comment sket?

    http://aizuddinhanis7.blogspot.com

  10. mummycute says:

    amataresu: betultu tambah time lapo bende2 ni pun
    su manje : jum makan…cik su
    KP: jom makan senang jer wat nyer…tak susah
    Princess MOMOY: comelkan…

  11. mummycute says:

    keen~:tu otak cergas dan sihat baru boleh wat keje btl tak…
    aleen aiden :jom kita makan…
    ah7 : comeljerkan jom try pasti best…

  12. ayin says:

    mlm2 hr, tgk roti pn bole lapo.aduiii


Leave a Reply

Current day month ye@r *