wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

17 Mar

Sayang Shae

Author:lizz

 Sayang Shae  | Lirik Lagu Sayang Shae

Tah kenape…sejak2 tengok parody Lagu Sayang Shaetetibe terminat ngan lagu ni haih…best kot hilang tension…hehe

semalam pi melaka lagu tu kemain kat beca pun ader berkumandang lagu ni…best2

lagu ni bersamangat kot…tetibe

jom layan……

 

Lirik Lagu Sayang  SHAE

Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

[Ulang dari awal]

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

Jangan ragukan cintaku
Percaya sayangku
Jaga hatimu untukku
Ku menyayangimu
Semangat hidupku
Ku tetap untukmu
Cintaku selalu milikmu

 

Psst : kalau korang tengok parody  Sayang SHAE mamat  tu dah  nak tercabut kepala dier kot…kahkah

pixel  Sayang Shae

3 Responses to “Sayang Shae”

  1. IntaNBerliaN says:

    tau x, alisha dh berkenan jugak lagu ni… pantang dgr.. hahaaa

  2. Falsya says:

    alaaa, xleh nak tgk video..

  3. NINI says:

    hahaha

    nini pernah bagi lagu ni kat dia…dia cakap banyak betul lagu awak bagi kat saya….nini cakap, ye lah saya kan tak pandai nyanyi…hehehe


Leave a Reply

Current day month ye@r *