wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

1 May

Selamat Hari Pekerja 1 Mei 2012 | Tema Hari pekerja 2012

Author:lizz

Selamat Hari Pekerja 1 Mei  2012 | Tema Hari pekerja 2012

Hari ni cuti Hari Pekerja ermm pada yang cuti panjang tu seronok betul cuti dari hari jumaat sampai selasa kan, saya kerja semalam ….huhu……tapi seronok gak kejer semalam takder orang tak jamm...Sempena Cuti Hari Pekerja 2012 ni  ingatnyer nak bawak anak-anak jalan-jalan  tengok wayang ker….tak pun pi Petrosains best gak ni….

Apapun nikmatilah cuti Hari buruh sebaik2nya…berehat2 kat rumah pun ok juga..melepaskan penat dan lelahkan..hehe. Tapi bagi yang bekerja hari ni..bayaran” Triple” ler jawabnya…masyuk..

Tema Hari Pekerja 2012 iaitu Pekerja Berinovatif Penggerak Transformasi, Hari Pekerja 2012 diharap dapat meningkatkan lagi produktiviti pekerja baik bagi Kakitangan awam mahu pun swasta yang menjadi tonggak pembangunan negara,yang sentiasa di beri perhatian.Tanpa “buruh” ini sesebuah negara tidak akan maju malah akan menjadi mundur..Tahniah kerana Malaysia mempunyai kakitangan dan pekerja2 yang melingkupi segala bidang yang memacu pembangunan ekonomi negara.

pixel Selamat Hari Pekerja 1 Mei  2012 | Tema Hari pekerja 2012

One Response to “Selamat Hari Pekerja 1 Mei 2012 | Tema Hari pekerja 2012”

  1. pelangi says:

    selamat beristirehat kat rumah ye kak :) )


Leave a Reply

Current day month ye@r *