wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

4 Apr

semakan daftar pemilih spr 2013

Author:lizz

Tak sabar nak mengundi…eksited ai ni..

bukan apa tak sabar tengok kemeriahan suasana Mengundi untuk tahun 2013 ni…

Biasala bila musim pilihanraya ni mesti meriah dengan bendera,  sepanduk, poster lawa sangat…

suasana dia lainkan……

iooolls suka tau..

tengahari tadi status en Daddy kemain …dia dah siap buat semakan daftar pemilih kemain eksaited…la tu

uoollss dah buat ke  semakan daftar pemilih pru13…saya baru tadi semua ok…dan saya boleh mengundi dengan jayanyer..hehe

bukan aper biler buat semakan daftar pemilih … kita boleh pastikan maklumat pendaftaran kita tepat..senang biler kita nak mengundi nantikan takderla tersalah ejaan nama…alamat ke ape kan..problem nanti…

Pada yang belum jom kita buat semakan daftar pemilih spr 2013  …ye

  • Semakan Daftar Pemilih melalui telefon

Pemilih berdaftar boleh membuat semakan melalui telefon di talian 03-8885 6565 pada waktu pejabat  (jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang)

  • Semakan Daftar Pemilih laman web

www.spr.gov.my

  • Semakan Daftar Pemilih  menggunakan SMS
taipkan SPR<jarak>SEMAK<jarak>No. IC 
dan hantarkan ke 15888

 

Mudahkan nak  buat semakan.. hanya dihujung jari…dah siap…

 

 

 

pixel semakan daftar pemilih spr 2013

Leave a Reply

Current day month ye@r *